خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,801

لوئیز انریکه: فرانسه از نظر عملکرد فردی، بهترین تیم دنیاست

لوئیز انریکه: فرانسه از نظر عملکرد فردی، بهترین تیم دنیاست
لوئیز انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا در کنفرانس خبری پیش از فینال لیگ ملت های اروپا 2020 حضور پیدا کرد و در مورد تقابل با فرانسه و وضعیت فران تورس صحبت کرد. به نقل از وب سایت گل، لوئیز انریکه در این کنفرانس خبری گفت:

تنها بازیکنی که حضورش در این بازی در هاله ای از ابهام قرار دارد، فران تورس است. در گرم کردن پیش از بازی تست می کنیم تا ببینیم او آماده است یا خیر و اگر آماده نباشد، یک هم تیمی دیگر بازی خواهد کرد. ما روی فران تورس ریسک نخواهیم کرد. ما چنین ریسکی نمی کنیم و خواهیم دید که او پیش از بازی چه حسی دارد.
فرانسه از نظر عملکرد فردی بازیکنانش، بهترین تیم دنیاست. شما فقط باید به ترکیب این تیم نگاهی بیاندازید، تمام آن ها در بهترین تیم ها بازی می کنند. ما سعی می کنیم در عملکرد گروهی مان از آن ها بهتر باشیم. قدرت و کیفیتی که سه بازیکن هجومی فرانسه دارند، غیر قابل انکار است. آن ها بسیار خوب هستند و می توانند هر دیداری را بر اساس کیفیت فردی خود، تغییر داده و نتیجه آن را تعیین کنند اما ما قصد نداریم حتی یک ذره از آن چه ما را به این مرحله رسانده است را به خاطر آن ها تغییر دهیم. من مطمئن هستم که ما بازی خوبی انجام خواهیم داد و فرانسه را به دردسر می اندازیم. من نمی دانم که آیا فرانسه به ما فرصت شکست دادنش را می دهد یا خیر. ما برای هر چیزی آماده هستیم، برای این که آن ها ما را تحت فشار قرار دهند، برای صبوری و بازی با سیستمی متفاوت، برای همه چیز آماده ایم. همیشه سعی می کنیم با تواضع بازی کنیم و برای تیمی که قهرمان جهان است، احترام قائلیم.
من همیشه خوش بین هستم. برای بهترین بازیکنان نیز مبارزه با خط دفاعی ای با ده بازیکن در پشت توپ، دشوار است و این چگونه می تواند برای ما سخت و پردردسر نباشد؟ مقابل ایتالیا، ما تیم مدعی و برتر نبودیم و حال شانس خود را مقابل تیمی با بالاترین کیفیت فردی در دنیا، امتحان خواهیم کرد. اگر ما گل اول بازی را بزنیم، با حفظ توپ دفاع خواهیم کرد اما هدف این است که توپ را در اختیار داشته باشیم و موقعیت سازی کنیم. ما باید فکر کنیم و چیزهایی را که در آن ها مهارت داریم، بهبود دهیم. بدون توپ، ما باید پرس کنیم و برای این که برای فرانسه مشکل ساز شویم، تهاجمی بازی کنیم.

برچسب‌ها: فرانسه تیم ملی فرانسه اسپانیا لوئیز انریکه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

95 Sporties_fa@1400/07/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi