خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,049

با تعطیلی نوکمپ، نقل مکان بارسا به ورزشگاه جدید

با تعطیلی نوکمپ، نقل مکان بارسا به ورزشگاه جدید
بارسلونا سه یا چهار سال قادر به بازی در نوکمپ نخواهد بود و موقتا به ورزشگاه یوهان کرویف خواهد رفت.
اشگاه بارسلونا نیز مثل رئال مادرید به دنبال بازسازی ورزشگاه اختصاصی خود است. رئال زودتر دست به این کار زده و پس از ماه ها سرانجام دو هفته پیش برابر سلتا موقتا از برنابئوی جدید رونمایی شد هرچند بازسازی کامل تا دسامبر 2022 به طول می انجامد.
در این مدت رئال بازی های خود را در ورزشگاه دی استفانو انجام می داد. بارسلونا نیز این روزها به تعطیلی نوکمپ و انتقال بازی های تیم اول خود به ورزشگاهی دیگر فکر می کند.
چندی پیش خوان لاپورتا رئیس بارسا مذاکراتی با شهردار منطقه مونتوژوئیک بارسلون انجام داد تا بازی های بارسا در دوران تعطیلی نوکمپ به ورزشگاه المپیک مونتژوئیک منتقل شود اما این پروژه به دلایلی به بن بست خورده است.
نبود مترو برای انتقال هواداران بارسا به این ورزشگاه 60 هزار نفری، عدم وجود چمن هیبریدی در ورزشگاه، دور بودن این ورزشگاه و کم جمعیت بودن منطقه و مسائلی از این دست باعث شده تا مسئولان بارسا حالا به فکر انتقال بازی های تیم به ورزشگاه یوهان کرویف بیفتند. ورزشگاهی که سال 1929 تاسیس شد و در سال 1989 مورد بازسازی قرار گرفت و در فصول اخیر میزبان باری های تیم زنان بارسا و تیم دوم باشگاه بوده است.
لاپورتا در مصاحبه امروز خود با راک 1 و در مورد بازسازی نوکمپ گفت:« بخش هایی از طبقه اول و سوم تخریب می شوند و در سال اول، بازسازی خواهند شد. پروژه سه سال طول می کشد و به شخصه فکر می کنم تا 4 سال نیز زمان ببرد. با اتمام بازسازی، گنجایش ورزشگاه به 110هزار نفر افزایش خواهد یافت. پروژه اولیه را کنار گذاشتیم و پروژه جدید بهتر است و تماشایی خواهد بود. وقتی این طرح را به من ارائه دادند، مو به تنم سیخ شد. نوکمپ جدید روی مردم شهر بارسلونا تاثیر مثبتی همچون المپیک 1992 خواهد داشت و تبدیل به یک الگوی جهانی می شود.»
انتقال به یوهان کرویف:« در طول بازسازی، ایده ما این است که به ورزشگاه یوهان کرویف نقل مکان کنیم. در نظر داریم تا 50 هزار تماشاگر را در این ورزشگاه داشته باشیم و البته ورزشگاه مونتژوئیک هم مد نظر است ولی به شخصه دوست دارم به یوهان کرویف برویم.»

برچسب‌ها: بارسلونا نوکمپ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

12 0

70 S.s.m.tiger1400/07/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi