خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فیورنتینا
اتحاد فیورنتینا
28
1,340

دوشان ولاهوویچ پیشنهاد تمدید قرارداد فیورنتینا را رد کرد

دوشان ولاهوویچ پیشنهاد تمدید قرارداد فیورنتینا را رد کرد
به نقل از گل، دوشان ولاهوویچ، مهاجم جوان باشگاه فیورنتینا این روزها درخشش خوبی در فوتبال ایتالیا داشته است و به همین خاطر تیم های زیادی از سراسر اروپا به جذب او علاقه نشان داده اند. با این وجود، سران باشگاه فیورنتینا برای حفظ این بازیکن در تلاش هستند و پیشنهاد تمدید قرارداد را به این مهاجم ارائه داده اند ولی روکو کومیسو، مدیرعامل فیورنتینا با گفتگو سایت رسمی باشگاه خبر از رد این پیشنهاد توسط ولاهوویچ داده است.
 کومیسو در این باره گفت:
از زمان حضورم در فلورانس همیشه به هوادارانمان قول داده ام که با آنها صادق خواهم بود و هیچوقت قولی نمی دهم که نتوانم به آن عمل کنم. به همین خاطر میل دارم در مورد مشکلی که این روزها در موردش خیلی صحبت و نوشته شده است با هواداران صحبت کنم. در ماه های اخیر همان طور که در جریان هستید باشگاه فیورنتینا برای تمدید قرارداد دوشان ولاهوویچ تلاش زیادی کرده است و پیشنهاد مهمی به این بازیکن ارائه شد که او را تبدیل به پردرآمدترین بازیکن تاریخ باشگاه می کرد. حتی در چند مقطع دیگر هم پیشنهادمان را بهتر کردیم تا به خواسته های دوشان عمل کنیم اما با وجود تمام تلاش های ما، پیشنهاد تمدید قرارداد پذیرفته نشد. 
کومیسو در ادامه گفت:
در هفته هایی که در فلورانس بودم، شخصا تلاش کردم تا راه حلی پیدا کنم که هم باشگاه و هم بازیکن را راضی کند اما با نهایت ناراحتی باید بگویم تمام تلاش های ما بی نتیجه مانده است. تنها کاری که من و باشگاه فیورنتینا می توانیم انجام دهیم این است که به خواسته بازیکن تن دهیم و در کوتاه مدت راه حلی پیدا کنیم تا به این فصل جذاب به بهترین شکل راهمان را ادامه دهیم. در هر صورت، دوشان ولاهوویچ قراردادی دارد که تا 21 ماه آینده او را در این باشگاه نگه می دارد و ما مطمئن هستیم که این بازیکن همان طور که همیشه نشان داده است، به تیم کمک خواهد کرد تا به اهدافش برسد و شاهد احترام و حرفه ای گری این بازیکن خواهیم بود که از زمان حضورش در فلورانس آن را همیشه به هواداران، هم تیمی هایش، مربی و کل باشگاه نشان داده است. 
با این شرایط باید منتظر ماند و دید آیا باشگاه فیورنتینا در پنجره نقل و انتقالات بعدی این مهاجم را به فروش می رساند یا ولاهوویچ مجبور است تا پایان قراردادش در فلورانس بماند.

برچسب‌ها: تمدید قرار داد اخبار فیورنتینا دوشان ولاهویچ فیورنتینا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

31 3

117 ✞king Of City✞ (ح)1400/07/16

King . City: بهترین خبر دنیا از 0 تا 20 بهش 10000000000 میدم

18 مهر (19:20)


☣xx_king_xx☣: خبر خوبی بود

17 مهر (15:30)


مورچه های تکتاز: وای خدایا، بهترین خبری که توی عمرم خوندم. :)

16 مهر (16:57)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi