خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,727

رونمایی از رقیب استقلال برای جذب جووینکو

رونمایی از رقیب استقلال برای جذب جووینکو
پایگاه خبری فوتبالی- استقلال برای جذب مهاجم سابق الهلال چقدر شانس دارد؟

به گزارش فوتبالی، از روزی که جدایی سباستین جووینکو از الهلال قطعی شد، شایعاتی درباره احتمال حضور این بازیکن در استقلال، در فضای مجازی منتشر شد که به نظر می‌رسید هیچ ارزش خبری ویژه‌ای ندارد چرا که مهاجم اسبق یوونتوس بازیکن ارزان‌قیمتی محسوب نمی‌شود و طبیعتا شرایط استقلال کار این تیم برای جذب چنین بازیکنی را سخت خواهد کرد.

در چنین شرایطی، خبری که امروز روی خروجی خبرگزاری تسنیم قرار گرفته، استقلالی‌ها را امیدوار به جذب بازیکن سابق الهلال کرده است. بر اساس این گزارش، استقلال مذاکراتی با جووینکو داشته و در صورتی که بتواند بر سر رقم قرارداد با این بازیکن به توافق برسد(گابریل پین مربی استقلال که جووینکو شاگرد او بوده، مسئول راضی کردن این بازیکن شده) احتمال حضور جووینکو در تیم فرهاد مجیدی حضور خواهد داشت.

این گزارش در حالی منتشر شده که طبق ادعای رسانه‌های ترکیه‌ای، ویتور پریرا سرمربی فنرباغچه از مدیران این باشگاه خواسته که جووینکو را جذب کنند و فنرباغچه مذاکراتش با این بازیکن ایتالیایی را شروع کرده است و حالا باید دید نتیجه مذاکرات این باشگاه با مهاجم سابق الهلال چه خواهد شد و آیا جووینکو به ترکیه می‌رود یا اینکه استقلال با جذب این بازیکن بزرگترین بمب نقل و انتقالات فوتبال ایران را منفجر خواهد کرد.

برچسب‌ها: استقلال جووینکو نقل و انتقالات پیشنهاد سردبیر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

53 فیناند ها1400/06/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi