خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,347

مهدوی‌کیا رسماً سرمربی تیم المپیک شد

مهدوی‌کیا رسماً سرمربی تیم المپیک شد
مهدوی‌کیا رسماً سرمربی تیم المپیک شد. کاپیتان سابق تیم ملی ایران امروز در نشستی به رییس فدراسیون به صورت رسمی هدایت تیم المپیک را قبول کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی مهدوی‌کیا مربی تیم پایه‌های هامبورگ و بازیکن سابق این تیم از امروز رسما با سمت جدیدی در فوتبال ایران حاضر خواهد بود؛ سرمربی تیم المپیک (امید) مهدوی کیا به عنوان گزینه منتخب فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی امید طی هفته های اخیر مذاکرات تلفنی با شهاب الدین عزیزی خادم و حسن کامرانی فر داشت و از حضور خود تا روز هشتم شهریور ماه در تهران برای انجام مذاکرات نهایی خبر داده بود.

طبق وعده قبلی، مهدوی کیا با حضور در تهران، امروز در فدراسیون فوتبال حضور یافت تا با عزیزی خادم در خصوص شرایط همکاری دیدار و گفت و گو کند.

مهدوی کیا بعد از مذاکرات چند ساعته با عزیزی خادم و دیگر اعضای فدراسیون فوتبال ساختمان این فدراسیون را ترک کرد. حال باید منتظر بمانیم تا خبر رسمی شروع همکاری طرفین از سوی فدراسیون فوتبال منتشر شود.

برچسب‌ها: مهدوی کیا امید فدراسیون فوتبال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

71 اطلاعیه1400/06/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi