خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,800

عکس؛ ورود امباپه به اردوی تیم ملی فرانسه با هودی بنفش!

عکس؛ ورود امباپه به اردوی تیم ملی فرانسه با هودی بنفش!
کیلیان امباپه مهاجم فرانسوی پی اس جی در فاصله یک روز و نیم تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی منتظر روشن شدن آینده اش است.

هر چند که گفته می شود که رئال مادرید به پی اس جی اولتیماتوم داده است و از آنها خواسته تا ساعت 20:30 امروز به وقت ایران پاسخ نهایی را بدهند اما برخی منابع می گویند که همچنان این احتمال وجود دارد که رئال مادرید همچون زمان خرید رونالدو نازاریو، تا آخرین لحظه نقل و انتقالات منتظر بماند.

در حقیقت رئال مادرید دومین پیشنهاد خود را با مبلغ 170 میلیون یورو نقد به علاوه ده میلیون یورو پاداش بر اساس عملکرد به دست پی اس جی رسانده است اما مدیران قطری تیم فرانسوی هنوز پاسخی در مورد این پیشنهاد به رئال مادرید نداده اند.

امباپه پس از دبل در بازی پی اس جی و رنس، خودش را در حالی به اردوی تیم ملی فرانسه در منطقه کلرفونتین رساند که یک هودی به رنگ یاسی را به تن کرده بود که تی شرت سفید زیر آن پوشیده بود و رنگ کلاه و ماسکش که سفید رنگ بود را هم با آن ست کرده بود. امباپه برای تکمیل تیپ خود از شلواری به رنگ مشکی استفاده کرده بود.

نزدیکان امباپه هنوز در مورد انتقالش به رئال مادرید ناامید نیستند هر چند که آنها هم مثل بقیه چاره ای جز انتظار برای تعیین نتیجه مذاکرات میان رئال مادرید و پاریسی ها نخواهند داشت.

برچسب‌ها: اخبار فرانسه فرانسه تیم ملی فرانسه کیلیان امباپه رئال مادرید پی اس جی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

113 Sporties_fa@1400/06/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi