خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,323

کاپیتان‌های تراکتور و استقلال به نفع خارجی‌ها

کاپیتان‌های تراکتور و استقلال به نفع خارجی‌ها
هر سه دروازه‌بان حاضر در لیست نهایی تیم ملی لژیونر هستند.

امروز لیست ده نفره‌ای از بازیکنان منتخب اردوی مینی کمپ از سوی فدراسیون فوتبال اعلام شد که نکته جالب این لیست وجود نداشتن دروازه‌بان در آن است. اسکوچیچ در این اردوی تمام لیگ برتری سید حسین حسینی و محمدرضا اخباری را دعوت کرده بود اما در انتها جایی برای آنها در لیست نهایی وجود نداشت.

باخط خوردن کاپیتان‌های استقلال و تراکتور مشخص شد، در لیستی که به زودی از لژیونرهای دعوت شده اعلام می‌شود نام سه دروازه‌بان وجود خواهد داشت. علیرضا بیرانوند، امیر عابدزاده و پیام نیازمند سه دروازه‌بان یوزها در بازی مقابل سوریه و عراق خواهند بود.

بیرانوند که پس از بازی در بلژیک به پرتغال و تیم بوآویشتا رفته است هنوز فرصت بازی پیدا نکرده ولی امیدوار است با حفظ آمادگی خود به ترکیب اصلی تیم ملی برسد. امیرعابدزاده که پس از درخشش در ماریتیموی پرتغال به پونفرادینای اسپانیا پیوسته سه هفته درخشان را در ترکیب این تیم سپری کرده است و می‌تواند گلر اول تیم ملی باشد. پیام نیازمند نیز امسال در یک قدمی فتح لیگ با سپاهان بود و پس از روزهای درخشانش در اصفهان به پورتیموننزه پرتغال رفته و امیدوار است مثل عابدزاده در این لیگ بدرخشد.

به این ترتیب در یک اتفاق جالب که تا به حال رخ نداده بود هر سه دروازه‌بان اصلی تیم ملی ایران که از آمادگی خوبی نیز برخوردار هستند از جمع لژیونرها خواهند بود و شانزده تیم لیگ برتری حداقل در این دوبازی، در خط دروازه ملی پوش نخواهند داشت.

برچسب‌ها: علیرضا بیرانوند پیام نیازمند امیر عابدزاده بوآویشتا پورتیموننزه پونفرادینا تیم ملی ایران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

83 ☫ ایران ☫1400/06/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi