خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,261

فوری: رشید نه، میرزازاد سپاهانی شد!

فوری: رشید نه، میرزازاد سپاهانی شد!
به گزارش "ورزش سه"، جدایی پیام نیازمند از سپاهان، یکی از اتفاقات مهمی بود که در پایان لیگ بیستم زردپوشان را با یک چالش مهم روبرو کرد؛ آنها برای جذب جانشین این دروازه بان جوان سراغ گزینه های مورد نظر خود رفتند و سرانجام موفق به عقد قرارداد با نیما میرزازاد، دروازه بان فصل گذشته تیم نساجی شدند.

دروازه بان 24 ساله اهل انزلی که در میانه های فصل گذشته توسط جلالی کنار گذاشته شده بود اما پس از حضور ساکت در نساجی به تمرینات بازگشت و عملکرد خوبی هم در بازی های تیمش داشت با قراردادی سه سال به عضویت سپاهان در آمد.
نیما میرزازاد؛ دروازه بانی از شهر بندر انزلی. شهری که در گذشته های دور معرف محمد حبیبی بود. با تیم ملوان به فوتبال کشور معرفی شد و حضورش در جام جهانی جوانان به همراه تیم ملی جوانان موجب شد که چهره شود. نیما در ملوان خیلی دیده نشد اما نساجی برای این دروازه بان بلند قامت حکایت دیگری داشت. او بعد از مدت ها نیمکت نشینی در نساجی به نظر می رسد بعد از سه فصل آزمون و خطاها را به خوبی پشت سر گذاشته و حالا می رود عصای دست محرم نوید کیا در تیم مدعی قهرمانی باشد. او امروز در جایگاه پیام نیازمند ایستاده که حضورش در پیکان موجب حضورش در سپاهان شد.

بر اساس اعلام باشگاه سپاهان با نظر و تایید محرم نویدکیا، مرتضی منصوری که یک فصل دیگر با سپاهان قرارداد داشت به نساجی پیوست و نیما میرزازاد در ازای حضور او در قائمشهر، به فولاد مبارکه سپاهان پیوست.

این اتفاق در حالی رخ داد که با توجه به شرایط موجود خیلی ها رشید مظاهری، دروازه بان استقلال را گزینه اصلی سپاهانی ها می دانستند. البته هنوز نقل و انتقالات تابستانی به پایان نرسیده و مشخص نیست که آیا پرونده دروازه بان برای باشگاه سپاهان با خرید میرزازاد بسته خواهد شد یا خیر.

برچسب‌ها: سپاهان دروازه بان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

11 0

31 คrງēຖtiຖค1400/06/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi