خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,051

جلسه لاپورتا با مدیران باشگاه بعد از شکست مقابل بایرن مونیخ

جلسه لاپورتا با مدیران باشگاه بعد از شکست مقابل بایرن مونیخ
بر اساس گزارش موندو دپورتیوو , خوان لاپورتا رئیس بارسلونا پس از شکست مقابل بایرن مونیخ در نیوکمپ با 2 تن از مدیران جلسه برگزار کرد

شکست بزرگ برابر بایرن در خانه باعث عصبانیت هواداران بارسلونا شده و مدیران نیز آگاه هستند . تا جایی که خوان لاپورتا پس از بازی با رافائل یوست معاون خود و متئو آلمانی مدیر ورزشی دیدار کرد . جلسه بین این 3 چهره مهم باشگاه ساعاتی طول کشید و تقریبا ساعت 2 بامداد به وقت محلی بود که با خروج یوست و آلمانی به پایان رسید . رئیس دقایقی بعد خارج شد .

به نظر میرسد در این جلسه تصمیم فوری خاصی اتخاذ نشده است اما به نظر میرسد که دلایل این تصویر ضعیف تیم بررسی و آنها بدنبال فرمولی برای تغییر مسیر بودند .

نکته عجیب دیگر این که جرارد پیکه نیز تقریبا 2 ساعت بعد از بازی نیوکمپ را ترک کرد که دلیل طولانی شدن حضور او در ورزشگاه مشخص نیست . اگرچه برخی احتمال اخراج کومان را مطرح کرده اند اما تاکنون چنین گزارشی از سوی رسانه های نزدیک به باشگاه وجود نداشته است .

برچسب‌ها: بارسلونا باشگاه بارسلونا رونالد کومان لاپورتا خوان لاپورتا بارسلونا 0-3 بایرن مونیخ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 1

138 انزان-ایذه1400/06/24

انزان-ایذه: لایک کن و نظر بده

24 شهریور (18:00)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi