خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,744

رسمی/ قایدی به شباب الاهلی پیوست

رسمی/ قایدی به شباب الاهلی پیوست
مهدی قایدی به صورت رسمی به تیم شباب الاهلی امارات پیوست.

به گزارش فوتبالی، پیوستن شماره 10 سابق استقلال به تیم اماراتی دقیقا همان پروسه‌ای را طی کرد که درباره احمد نوراللهی شاهد آن بودیم. اینکه باشگاه اماراتی ابتدا در صفحاتش در فضای مجازی خبر توافق با یک بازیکن را بدون اشاره به نام او اعلام کند، بعد بازیکن مربوطه در صفحه اینستاگرامش با تیم سابقش خداحافظی کند و بعد از چند ساعت خبر توافق رسمی با این بازیکن را اعلام کند.

قایدی - که دومین بازیکن ایرانی این فصل الاهلی بعد از نوراللهی است - در حالی فصل آینده در شباب الاهلی توپ خواهد زد که به نظر می‌رسید حضور او در این تیم منتفی شده و رسانه‌های اماراتی از الغرافه قطر و آ.ا.ک آتن به عنوان مقصد احتمالی این بازیکن نام برده بودند اما در حالی که فرهاد مجیدی هم تصور داشت بازیکن مورد علاقه‌اش فصل آینده هم در استقلال توپ خواهد زد، اتفاقاتی در 48 ساعت گذشته رخ داد که خروجی‌اش جدایی قایدی از استقلال و پیوستن او به تیم جدیدش بود.

به این نکته هم اشاره کنیم که در کلیپی که صفحه توئیتر باشگاه شباب الاهلی از مهدی قایدی منتشر کرده، شماره پیراهن خرید جدید باشگاه اماراتی مشخص نیست.

برچسب‌ها: استقلال مهدی قایدی شباب الاهلی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

65 Esteghlal Fc‌1400/06/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi