قمار آمازون بر لیگ فرانسه جواب داد!
حدود ۲ ماه قبل خبر رسید آمازون با ۲۵۰ میلیون یورو، ۸۰ درصد از حق پخش داخلی لیگ یک فرانسه را خریداری کرده و به یگانه رسانه این لیگ در داخل این کشور تبدیل شده است. این یعنی اگر در فرانسه حضور دارید، آمازون تنها راه تماشای فوتبال داخلی به شکل قانونی خواهد بود!
قرارداد آمازون با توجه به رویکرد سابق در قبال کشورهایی مثل انگلیس (خریداری پکیجی محدود) و البته مشکلات لیگ یک با رسانه قبلی (مدیاپرو) عجیب به نظر میرسید. اما تنها ۲ ماه بعد، حضور لیونل مسی در لیگ یک ، همه معادلات را بر هم زده است.
سرویس آمازون در فرانسه حدود ۴.۵ میلیون عضو دارد و قرار است هر فصل، ۳۰۰ بازی لیگ یک را پخش کند. هزینه ماهانه آمازون (با احتساب سرویس پرایم) ۱۹ یورو برای هر کاربر است. پکیج مدیاپرو حدود ۶۰۰ هزار مصرفکننده داشت و با توجه به هزینه انجام شده، آمازون به حدود ۱.۲ میلیون مصرف کننده نیازمند است؛ رقمی که احتمال تحقق آن با توجه به حضور لئو مسی دور از انتظار نیست.
قرارداد آمازون با توجه به رویکرد سابق در قبال کشورهایی مثل انگلیس (خریداری پکیجی محدود) و البته مشکلات لیگ یک با رسانه قبلی (مدیاپرو) عجیب به نظر میرسید. اما تنها ۲ ماه بعد، حضور لیونل مسی در لیگ یک ، همه معادلات را بر هم زده است.
سرویس آمازون در فرانسه حدود ۴.۵ میلیون عضو دارد و قرار است هر فصل، ۳۰۰ بازی لیگ یک را پخش کند. هزینه ماهانه آمازون (با احتساب سرویس پرایم) ۱۹ یورو برای هر کاربر است. پکیج مدیاپرو حدود ۶۰۰ هزار مصرفکننده داشت و با توجه به هزینه انجام شده، آمازون به حدود ۱.۲ میلیون مصرف کننده نیازمند است؛ رقمی که احتمال تحقق آن با توجه به حضور لئو مسی دور از انتظار نیست.
برچسبها: لیگ فرانسه لیونل مسی آمازون حق پخش
اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.
در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}