دردسر کیتهای جدید پوما: نشان باشگاه کو؟
به گزارش "ورزش سه"، پیراهن های بدون نشان پوما پیش از این باعث نارضایتی و جنجال بین طرفداران شده بود، اما اکنون بازیکنان را نیز گیج کرده است.
سازنده پیراهن ها در این فصل از طرح های نواری برای بسیاری از تیم ها از جمله منچسترسیتی رونمایی کرده است. به جای نشان باشگاه روی سینه پیراهن مانند دهه های گذشته، پوما فقط نام تیمی را در آن محل درج کرده است!
طرفداران پیش از این از طراحی لباس های جدید عصبانی و دلخور بودند، اما به نظر می رسد اکنون بازیکنان نیز دچار مشکل شده اند؛ در بازی فنرباغچه مقابل HJK هلسینکی در لیگ اروپا در خانه شب گذشته، بازیکن فنرباغچه پس از گلزنی قصد بوسیدن نشان باشگاه را داشت اما هر چه گشت اثری از نشان روی پیراهن خود پیدا نکرد!
تیم ترکیه ای در اولین بازی پلی آف خود گل محمد گوموشکایا 1-0 به پیروزی رسید، این بازیکن می خواست با بوسیدن نشان تیم در حضور هواداران گل خود را جشن بگیرد.
اما در حالی که هافبک 20 ساله سعی می کرد نشان باشگاه را روی پیراهن خود پیداکند، از جای خالی آن مات و مبهوت به نظر می رسید.گوموشکایا پیش از آنکه هم تیمی های خوشحالش او را در آغوش بگیرند، بدون اینکه در نهایت به موفقیتی برسد به دنبال یافتن نشان باشگاه بود.
"با این کیت های سوم جدید پوما نمی توانید نشان باشگاه را ببوسید!"
منچستر سیتی نیز یکی از پر طرفدارترین تیم هایی بود که پیراهن های جدید نواری که پوما آنها را "مترقی" می دانست، انتخاب کرد.
در پیراهن های سیتی و بسیاری از کیت های باشگاه های دیگر، نشان باشگاه هنوز روی کیت وجود دارد، اما در پارچه و در سراسر پیراهن بافته شده و تشخیص آن نسبت به جای سنتی نشان باشگاه ها روی قلب بازیکنان بسیار سخت تر شده است.
پیراهن های خارج از خانه تیم های تحت قرارداد پوما از جمله تیم های ملی سوئیس و ایتالیا در یورو 2020 نیز طرح مشابهی داشتند، هرچند ایتالیا همچنان نشان بسیار کوچکی داشت.
پوما با رونمایی از این طرح برای اولین بار توضیح داد که هدف آنها "به چالش کشیدن طرح های قراردادی قبلی، نوآوری و آوردن محصولات تازه به فوتبال" است.
آنها در بیانیه ای گفتند که این لباس "با تجدید نظر در تصویری که لباس های سنتی فوتبال ارائه می دادند، در رویکردی جدید با ادغام فرهنگ فوتبال و لباس های خیابانی، شیوه جدید از ابراز هویت باشگاه در جلوی پیراهن ایجاد می کند."
هواداران سیتی مخصوصا اصلا پیراهن های جدید این باشگاه را نپسندیده اند و در فضای مجازی مخالفت خود با طرح های جدید پوما را ابراز کردند.
طرفداران بوروسیا دورتموند نیز از دیدن این طرح بسیار عصبانی بودند و پس از لو رفتن یکی از این پیراهن ها قبل از رونمایی رسمی آنقدر عصبانی شدند و اعتراض کردند که باشگاه پیشنهاد پوما را رد کرد.
سازنده پیراهن ها در این فصل از طرح های نواری برای بسیاری از تیم ها از جمله منچسترسیتی رونمایی کرده است. به جای نشان باشگاه روی سینه پیراهن مانند دهه های گذشته، پوما فقط نام تیمی را در آن محل درج کرده است!
طرفداران پیش از این از طراحی لباس های جدید عصبانی و دلخور بودند، اما به نظر می رسد اکنون بازیکنان نیز دچار مشکل شده اند؛ در بازی فنرباغچه مقابل HJK هلسینکی در لیگ اروپا در خانه شب گذشته، بازیکن فنرباغچه پس از گلزنی قصد بوسیدن نشان باشگاه را داشت اما هر چه گشت اثری از نشان روی پیراهن خود پیدا نکرد!
تیم ترکیه ای در اولین بازی پلی آف خود گل محمد گوموشکایا 1-0 به پیروزی رسید، این بازیکن می خواست با بوسیدن نشان تیم در حضور هواداران گل خود را جشن بگیرد.
اما در حالی که هافبک 20 ساله سعی می کرد نشان باشگاه را روی پیراهن خود پیداکند، از جای خالی آن مات و مبهوت به نظر می رسید.گوموشکایا پیش از آنکه هم تیمی های خوشحالش او را در آغوش بگیرند، بدون اینکه در نهایت به موفقیتی برسد به دنبال یافتن نشان باشگاه بود.
"با این کیت های سوم جدید پوما نمی توانید نشان باشگاه را ببوسید!"
منچستر سیتی نیز یکی از پر طرفدارترین تیم هایی بود که پیراهن های جدید نواری که پوما آنها را "مترقی" می دانست، انتخاب کرد.
در پیراهن های سیتی و بسیاری از کیت های باشگاه های دیگر، نشان باشگاه هنوز روی کیت وجود دارد، اما در پارچه و در سراسر پیراهن بافته شده و تشخیص آن نسبت به جای سنتی نشان باشگاه ها روی قلب بازیکنان بسیار سخت تر شده است.
پیراهن های خارج از خانه تیم های تحت قرارداد پوما از جمله تیم های ملی سوئیس و ایتالیا در یورو 2020 نیز طرح مشابهی داشتند، هرچند ایتالیا همچنان نشان بسیار کوچکی داشت.
پوما با رونمایی از این طرح برای اولین بار توضیح داد که هدف آنها "به چالش کشیدن طرح های قراردادی قبلی، نوآوری و آوردن محصولات تازه به فوتبال" است.
آنها در بیانیه ای گفتند که این لباس "با تجدید نظر در تصویری که لباس های سنتی فوتبال ارائه می دادند، در رویکردی جدید با ادغام فرهنگ فوتبال و لباس های خیابانی، شیوه جدید از ابراز هویت باشگاه در جلوی پیراهن ایجاد می کند."
هواداران سیتی مخصوصا اصلا پیراهن های جدید این باشگاه را نپسندیده اند و در فضای مجازی مخالفت خود با طرح های جدید پوما را ابراز کردند.
طرفداران بوروسیا دورتموند نیز از دیدن این طرح بسیار عصبانی بودند و پس از لو رفتن یکی از این پیراهن ها قبل از رونمایی رسمی آنقدر عصبانی شدند و اعتراض کردند که باشگاه پیشنهاد پوما را رد کرد.
برچسبها: ترکیه فنر باغچه منچسترسیتی بورسیا دورتموند
اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.
در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}