خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تاتنهام
اتحاد تاتنهام
36
576

یک جای خالی در ترکیب شگفت انگیز سیتی

یک جای خالی در ترکیب شگفت انگیز سیتی
به گزارش "ورزش سه"، باشگاه منچسترسیتی به عنوان مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر برای تکرار دوباره این موفقیت و حضوری قدرتمندانه تر در لیگ قهرمانان اروپا مثل چند سال اخیر هزینه های زیادی در نقل و انتقالات تابستانی انجام داد.

جذب گریلیش با مبلغ 120 میلیون یورو، یکی از گران ترین انتقال ها لیگ جزیره را رقم زد و تمدید قرارداد ستاره هایی چون استونز، شرایط را در این باشگاه برای رسیدن به اهداف جاه طلبانه مهیاتر کرد؛ البته آنها به شدت دنبال یک خرید گران دیگر هم هستند که اگر محقق شود، ترکیب شگفت انگیزشان تکمیل خواهد شد.

هری کین، ستاره تیم ملی انگلیس و باشگاه تاتنهام که مدت هاست مورد توجه باشگاه منچسترسیتی قرار گرفته و این باشگاه پیشنهادات متعددی برای جذب او ارائه کرده، هنوز برای ترک تاتنهام و حضور در جمع آبی های شهر منچستر متقاعد نشده است. پیشنهاد سیتی برای جذب کین می تواند او را به یکی از گران ترین بازیکنان فوتبال اروپا تبدیل کند و شرایط به گونه ای است که به نظر می رسد این اتفاق به زودی رخ بدهد.

توئیتر باشگاه منچسترسیتی دقایقی پیش با انتشار عکسی جالب به شرایط فوق العاده تیم گواردیولا اشاره کرد که در هر پست 2 بازیکن آماده دارد که دست سرمربی را برای انتخاب در شرایط حساس کاملا باز گذاشته است. تنها جای خالی این عکس را می توانیم در پست مهاجم نوک ببینیم، جایی که گابریل ژسوس هنوز تنهاست و با جذب هری کین همه چیز می تواند به حالت تعادل برسد. اکانت رسمی سیتی در توضیح این عکس نوشته: "فقط یک پست هست که نیاز به تقویت دارد..."
با یک نگاه ساده به این عکس می توانیم پی به قدرت تیم گواردیولا از نظر مهره ببریم؛ تیمی که برای مثال در دو پست حمله، محرز/تورس و استرلینگ/فودن را دارد یا در میانه میدان باید از میان گریلیش یا گوندوغان یکی را بازی دهد. البته این 3 مورد تنها مثال های ترکیب رویایی پپ نیستند، بلکه در سایر پست ها هم با اختلافی ناچیز، حداقل دو مهره آماده حضور دارند.

برچسب‌ها: تاتنهام پپ گواردیولا (سرمربی) منچسترسیتی هری کین

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

143 ⓐ֤֤֤m֤֤i֤֤֤r1400/05/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi