خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,342

رقابت سرخابی های سابق برای بهترین گل والی ACL

رقابت سرخابی های سابق برای بهترین گل والی ACL
کنفدراسیون فوتبال آسیا از کاربران خود خواست تا بهترین گل والی مرحله گروهی لیگ قهرمانان را انتخاب کنند.

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه نظرسنجی های سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای انتخاب بهترین های دور گروهی لیگ قهرمانان، این بار نوبت به انتخاب بهترین گل والی مسابقات رسید؛ جایی که در میان 5 کاندیدای کسب عنوان بهترین گل والی دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا، 2 بازیکن ایرانی حضور دارند.

گل شهریار مغانلو به الریان قطر روی ارسال سیامک نادری یکی از 5 کاندیدای این نظرسنجی است. مغانلو این گل را با یک جهش به موقع و ضربه ای غیرقابل مهار به ثمر رساند که دروازه بان حریف هم با وجود قرار گرفتن در مسیر توپ موفق به مهار آن نشد.

محمد نادری روی پاس زیبای مهدی قایدی، گل اول استقلال مقابل الشرطه عراق به ثمر رساند که این گل هم یکی از 5 کاندیدای نظرسنجی امروز کنفدراسیون فوتبال آسیاست. نادری این گل را با هوشیاری با یک ضربه روی پای دقیق وارد دروازه حریف کرد.

نکته جالب در مورد این دو بازیکن این است که هر از تیم هایشان جدا شده اند و در مرحله یک هشتم نهایی که کمتر از یک ماه دیگر برگزار خواهد شد، حضور نخواهند داشت.

برچسب‌ها: کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ قهرمانان ایران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

85 ♛ تاج رضا ♛1400/05/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi