خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,746

بلاتکلیفی 4 بازیکن جوان استقلال بعد از پایان لیگ

بلاتکلیفی 4 بازیکن جوان استقلال بعد از پایان لیگ
به گزارش "ورزش سه"، استقلال در طول لیگ بیستم ستاره های زیادی را در اختیار داشت و بازیکنان متعددی در ترکیب این تیم به میدان رفتند. از این رو برخی بازیکنان جوان آبی ها در ابتدای مسابقات یا نیم فصل با مجوز کادرفنی به صورت قرضی به تیم های دیگر لیگ برتر رفتند تا فرصت بازی کردن داشته باشند.

با پایان رقابت های لیگ بیستم این بازیکنان حالا دوباره بازیکن استقلال محسوب می‌شوند. فردین رابط و محمد بلبلی دو بازیکنی هستند که به صورت قرضی برای نفت مسجدسلیمان توپ زدند و حالا دوباره باید به استقلال برگردند. رضا آذری و سجاد آقایی نیز در نساجی مازندران حضور داشتند و البته فرصت زیادی برای بازی کردن نداشتند.

حالا اما این 4 بازیکن دوباره به استقلال برگشته‌اند و منتظر روشن شدن وضعیت استقلال برای فصل آینده هستند تا تکلیف خود را بدانند. باید دید کادرفنی استقلال درباره این 4 بازیکن جوان چه تصمیمی می‌گیرد و آیا تمایل به حضور آنها وجود دارد یا خیر.

برچسب‌ها: فریدن رابط محمد بلبلی رضا آذری سجاد آقایی استقلال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

75 The Mat1400/05/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi