خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,561

فرجام خوش فصل برای پرشورها/ تراکتـور، آسیا را فریاد کشید!

فرجام خوش فصل برای پرشورها/ تراکتـور، آسیا را فریاد کشید!
تراکتور در ایستگاه پایانی لیگ بیستم از ساعت ۲۱:۱۵ امشب در ورزشگاه شهید سلیمانی تبریز به مصاف میهمانش سایپا رفت که در دیداری پرگل با نتیجه ۵ بر یک حریف تهرانی خود را درهم کوبید تا فصل را با بردی شیرین و رده چهارمی‌به پایان برساند.

گل اول این بازی در دقیقه ۱۳ به ثمر رسید و روی هجوم بازیکنان تراکتور این سعید واسعی بود که با یک شوت سرضرب از نزدیکی خط طولی محوطه جریمه به زیبایی دروازه سایپا را باز کرده و تیمش را پیش انداخت.

در دقیقه ۲۸ نوبت سامان نریمان‌جهان بود که گل دوم تراکتور را به نام خود ثبت کند. هافبک ریزنقش و کلیدی سرخ‌پوشان پس از اینکه در محوطه جریمه صاحب توپ شد با ضربه روی پا توانست دروازه سایپا را برای دومین بار فرو بریزد.

بلافاصله بعد از این گل سایپایی‌ها صاحب یک ضربه پنالتی شده و یکی از گل‌های خورده را جواب دادند. حسین ماهینی در دقیقه ۳۱ زننده این گل بود که در خلاف جهت حرکت محمدرضا اخباری موفق شد برای سایپا گلزنی کند.

اما این پایان کار در نیمه اول نبود چراکه در دقیقه ۴۵ میلاد فخرالدینی با نفوذ به محوطه جریمه سایپا و در موقعیت تک به تک از زوایه بسته با شوت زیرطاقی دروازه حریف را برای سومین بار گشود تا تراکتور با برد مطمئن به رختکن برود.

در نیمه دوم نیز شاگردان فیروز کریمی‌توسط علی فتحی که به عنوان یار تعویضی به میدان آمده بود، در دقیقه ۶۹ گل چهارم را به ثمر رسانده و خیال خود را از پیروزی کاملا راحت کردند.

مهاجم جوان و بومی‌تراکتور که در یک حمله برق‌آسا صاحب توپ شده بود، با شوت پرقدرت از پشت محوطه جریمه دروازه سایپا را برای چهارمین بار گشود تا نامش را در بین گلزنان این مسابقه قرار دهد.

در دقایق پایانی نیز پیمان بابایی با زدن گل پنجم جشنواره گل پرشورها را تکمیل کرد تا تراکتور در دیداری خانگی میهمانش سایپا را گلباران کرده و با فوتبال پاک پاسخ دندان‌شکنی به یاوه‌گویان بدهد.

بدین ترتیب و در جدول نهائی بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور، تراکتور ۴۵ امتیازی شد تا با چهارمی‌به کارش پایان داده و امیدوار به کسب سهمیه پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا بماند.

اما در سوی دیگر میدان، سایپا با ۲۶ امتیاز در رده پانزدهم ماندنی شد تا پس از ۲۰ فصل حضور در لیگ برتر همراه با ماشین‌سازی با این مسابقات وداع کرده و به رقابت‌های لیگ دسته اول سقوط کند.

برچسب‌ها: تراکتور آسیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

101 ♕ Tractor Fc ♕1400/05/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi