خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تاتنهام
اتحاد تاتنهام
36
576

یک مقصد غیرمنتظره در انتظار ستاره بارسلونا

یک مقصد غیرمنتظره در انتظار ستاره بارسلونا
به گزارش "ورزش سه"، هنوز هم شایعات زیادی در مورد احتمال جدایی آنتوان گریزمان از جمع بازیکنان بلوگرانا شنیده می شود. خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا اخیرا تایید کرده که اگر پیشنهاد خوبی برای او در تابستان امسال وجود داشته باشد، آنتوان گریزمان نیوکمپ را ترک می کند. گزینه مورد نظر خود این بازیکن بازگشت به اتلتیکو مادرید بود، اما با توجه به واکنش هواداران این باشگاه نسبت به بازگشت گریزمان و نحوه جدایی او در تابستان سال 2019، این انتقال آسان نخواهد بود.
اما نشریه دیلی میل مدعی شد تاتنهام نیز می تواند مقصد بعدی گریزمان لقب بگیرد. منچسترسیتی به شدت به دنبال جذب هری کین، ستاره گلزن و انگلیسی اسپرز بوده و ممکن است رقمی هنگفت برای خرید او هزینه کند.
در صورت رخ دادن این اتفاق، تاتنهام چاره ای جز خرید یک گزینه جایگزین ندارد و انتقال قرضی گریزمان یکی از گزینه های احتمالی پیش روی دنیل لووی خواهد بود. بارسلونا نیز شرایط مساعدی برای پرداخت دستمزد هنگفت گریزمان ندارد و ترجیح می دهد این بازیکن حداقل به صورت قرضی بارسلونا را ترک بکند.
باشگاه تاتنهام هنوز پیشنهادی رسمی برای گریزمان ارائه نداده و اما آنها در حال بررسی وضعیت هستند. به نظر می رسد خود مدیران بارسلونا این بازیکن را به نونو اسپیریتو پیشنهاد داده اند، اما اسپرز در ابتدا منتظر روشن شدن تکلیف هری کین مانده و بعد برای خرید گریزمان اقدام خواهد کرد.

برچسب‌ها: تاتنهام آنتون گریزمان نقل و انتقالات اروپا هری کین بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

65 ♛ɱɪɾ ɱʌɦɗɪ♛1400/05/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi