خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,567

بازگشت شاعرانه هافبک تراکتور!

بازگشت شاعرانه هافبک تراکتور!
سعید واسعی، بدون تردید یکی از بهترین‌های لیگ نوزدهم فوتبال کشور بود که با نمایش چشم‌نوازش در ترکیب پیکان توجه تیم‌های بزرگ کشور از جمله تراکتور و استقلال را به خود معطوف کرد.

اما در رقابت نقل و انتقالاتی این تراکتور بود که گوی سبقت را از حریف تهرانی ربود و در حالیکه واسعی در آستانه عقد قرارداد با استقلال بود، تی‌تی‌ها با یک هایجک او را به تبریز آوردند.

این بازیکن پس از پیوستن به تراکتور اما با مشکل محرومیت طولانی مدت مواجه شد و این محرومیت باعث شد تا او در تیم محبوب پرشورها فرصت خودنمایی پیدا نکند.

در ادامه و پس از گذشت چند ماه که واسعی از محرومیت رهایی پیدا کرده بود، وی با نظر کادرفنی تراکتور در زمان سرمربیگری رسول خطیبی و در روزهایی که این تیم با مشکل کمبود بازیکن مواجه بود، از این تیم کنار گذاشته شد!

با این حال، تغییرات در کادرفنی تراکتور و حضور فیروز کریمی‌فرصت دوباره برای هافبک خوش‌نقش بوجود آورد و واسعی پس از جلسه با مدیرعامل باشگاه تراکتور به ترکیب سرخ‌پوشان بازگشت.

سعید در بازگشت به تیم محبوب پرشورها عملکرد خوبی داشت و در بازی هفته گذشته مقابل آلومینیوم و درحالیکه در دقایق پایانی به میدان آمده بود، در حداقل زمان حضورش در زمین توانست یک پاس گل به نام خود ثبت کند.

او در بازی با پرسپولیس نیز در یک صحنه چشمه‌ای از مهارت‌های خود را به نمایش گذاشت و با دریبل زیبایش بازیکنان پرادعای حریف را تحقیر کرد تا نشان بدهد که چه بازیکن خلاق و باتکنیکی است. (اینجا ببینید)

باید از کادرفنی قبلی تراکتور پرسید که با چه متر و معیاری و به چه دلیلی عذر این بازیکن خلاق را خواسته بودند؟

برچسب‌ها: تراکتور سعید واسعی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

57 ♕ Tractor Fc ♕1400/05/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi