خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,111

امیدواری رئال مادرید به خرید امباپه در اواخر تابستان

امیدواری رئال مادرید به خرید امباپه در اواخر تابستان
اوضاع نقل و انتقالات در رئال مادرید در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی به شکلی پیش رفته که هواداران تیم مادریدی از آن رضایت نداشته اند چرا که باشگاه خرید دندان‌گیری انجام نداده است و از سویی بازیکنی مثل راموس را هم از دست داده است.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در این تابستان هم مثل تابستان قبلی تا اینجای کار منفعل عمل کرده است و به نظر می رسد نمی خواهد فعالیت خاصی داشته باشد. داوید آلابا تنها ورودی جدید رئال مادرید در این تابستان بوده که خرید او هم از پیش نهایی شده بود.

اما حرف و حدیث ها و شایعاتی مطرح است که طبق آن ها گفته می شود کیلیان امباپه بمب نقل و انتقالات تابستانی فلورنتینو پرز در رئال مادرید خواهد بود.

اکنون به گفته روزنامه فرانسوی اکیپ، رئال مادرید امیدوار است با جمع آوری پول با فروش بازیکنان، کیلیان امباپه را در آخرین روز های ماه آگوست به خدمت بگیرد. این یعنی اینکه رئال مادرید می خواهد برخی از بازیکنانش را تا آنموقع که به عبارتی آخرین روز های پنجره نقل و انتقالات تابستانی به حساب می آید، به فروش برساند و پس از آن به سراغ خرید کیلیان امباپه برود و کار را نهایی کند. طبق این ادعا، فروش احتمالی واران به منچستریونایتد هم در همین راستا صورت می‌گیرد.

برچسب‌ها: امباپه رئال مادرید پاری سن ژرمن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

85 ♕ Tractor Fc ♕1400/05/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi