خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,563

کمالوند: عاشق تراکتور هستم/هواداران صبور باشند

کمالوند: عاشق تراکتور هستم/هواداران صبور باشند
فراز کمالوند در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال تراکتور در نقل و انتقالات تابستانی اظهار داشت: روز گذشته جمشید نظمی مدیرعامل باشگاه واقعیت‌های این فصل تراکتور را صادقانه به مردم گفت، پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور بسته است و باید به شکلی برنامه‌ریزی کنیم که این مشکلات حل شود. مردم هم این تیم را دوست داشته و به مشکلات آگاه هستند.

وی افزود: امسال افرادی به تراکتور می‌آیند که عاشقانه این تیم را دوست داشته باشند، زیرا اکنون خبری از ریخت‌ و پاش‌‌های گذشته وجود ندارد و هر فردی که واقعی و قلبی عاشق تراکتور باشد این مشکلات را می‌پذیرد.

باید تاوان اشتباهات مدیران قبلی را بدهیم اما هواداران صبور باشند

کمالوند گفت: این میراث مربوط به گذشته است و تاوان اشتباهات مدیران قبلی را باید بدهیم. اشکالی هم ندارد و این کار را انجام می‌دهیم اما هواداران باید صبور باشند و شرایط را درک کرده و به مجموعه باشگاه تراکتور کمک کنند.

نمی‌توانیم تراکتور را به حال خود رها کنیم. پرداخت 45 میلیارد تومان برای باز شدن پنجره نقل و انتقالات تراکتور در حرف ساده است. مالک باشگاه هم می‌خواهد مشکل این بدهی را حل کند اما کار بسیار بزرگ و سختی است.

شفاف و صادقانه به هواداران می‌گوییم تراکتور نیاز به پوست‌اندازی دارد

سرمربی تیم فوتبال تراکتور خاطرنشان کرد: دیگر نمی‌توانیم هزینه هنگفتی برای باشگاه تراکتور ایجاد کنیم، تراکتور نیاز به پوست‌اندازی دارد در گذشته اشکالاتی وجود داشته و برخی مواقع بازیکنانی به این تیم آمدند که کارایی نداشتند. حتی برخی نفرات بدون بازی کردن جریمه‌های کلان روی دست باشگاه گذاشتند. باید اول مشکل آنها را رفع و رجوع کنیم.

وی بیان داشت: همانگونه که نظمی گفت، باید این مشکلات را شفاف و صادقانه به هواداران اعلام کنیم. آنها هم باید صبور باشند، امسال می‌خواهیم تراکتوری ببندیم که نمی‌توانیم در آن از بازیکنان گرانقیمت استفاده کنیم زیرا شرایط جذب آنها را نداریم.

هواداران صبور تراکتور بدانند برای رفع مشکلات فرصت یک ساله می‌خواهیم

کمالوند تصریح کرد: تمام تمرکز و کارمان را اکنون روی این موضوع گذاشته‌ایم که مشکل بدهی‌های گذشته حل شود و خدا را شکر مردم هم این مسائل را درک می‌کنند، اما باید صبور باشند. عاشقانه تراکتور را دوست دارم و در مقطعی به این تیم آمدم که احساس کردم به من نیاز دارد. با تمام وجود تلاش می‌کنیم مشکلات رفع شود، باید فرصتی یک ساله به باشگاه بدهیم تا در این مدت بتواند بدهی‌های هنگفتی که در این چند سال روی دست باشگاه مانده پرداخت کند. امکان‌پذیر نیست هم بدهی‌ها را بدهیم و هم بودجه زیادی را برای جذب بازیکن در نظر بگیریم.

نباید حیات تراکتور را به خطر اندازیم

وی با تاکید روی بدهی های باشگاه تراکتور یادآور شد: اگر بخواهیم مانند سال‌های قبل بودجه زیادی برای جذب بازیکن صرف کنیم، نتیجه‌اش این می‌شود که بدهی‌های باشگاه در سال‌های آینده 2 و سه برابر می‌شود. در آن وضعیت شرایط به جایی می‌رسد که حیات تراکتور به خطر می‌افتد زیرا به جز این بدهی فعلی که باعث بسته شدن پنجره تیم شده، پرونده.های دیگری نیز وجود دارد که بعد از این به سراغ باشگاه خواهد آمد. شاید اگر دوستان کمی دلسوزی به خرج می‌دادند این حجم از بدهی روی دست باشگاه نمی‌ماند.

برخی تیم‌ها به نهادهای دولتی و صنعتی وصل هستند و نباید زنوزی را دلسرد کنیم

سرمربی تیم تراکتور عنوان کرد: باید خیلی شفاف و معقول با هواداران صحبت کنیم و فرصتی به وجود آوریم که مالک باشگاه بتواند در این شرایط بد اقتصادی کشور و وضعیت تحریم کارش را ادامه بدهد. برخی باشگاه‌ها به نهادهای دولتی و صنعتی وصل هستند اما هزینه تراکتور را یک فرد می‌دهد. وقتی این فرد شجاعت در اختیار گرفتن مالکیت باشگاه را داشته باید به وی کمک کنیم و کاری نکنیم تا دلزده شود. این امر هم میسر نمی‌شود به جز اینکه امسال اشتباهات سال‌های قبل را تکرار نکنیم. نباید خرج‌های میلیاردی روی دست باشگاه بگذاریم و باید از گذشته تراکتور عبرت بگیریم. به همین خاطر سعی می‌کنیم تیم ارزانی ببندیم که البته بتواند نتایج خوبی هم کسب کند.

هواداران خوشحال باشند که مجموعه فعلی تراکتور با آنها صادق است

کمالوند افزود: نظمی این واقعیت را با هواداران مطرح کرد و آنها باید خیلی خوشحال باشند که مجموعه باشگاه، مدیرعامل، سرمربی و سایر عناصر تراکتور صادقانه مشکلات را مطرح می‌کنند. همانگونه که مدیرعامل باشگاه گفت، برای باز شدن پنجره همین الان 45 تا 50 میلیارد تومان پول نیاز داریم. اگر قرار باشد پنجره بسته بماند، نمی‌توانیم بازیکنی جذب کنیم ضمن اینکه همین 50 میلیارد تومان سال آینده افزایش پیدا می‌کند، زیرا جریمه به آن تعلق می‌گیرد.

باید برای بازگشت به شرایط عادی به تراکتور تنفس بدهیم

وی ادامه داد: تراکتور پرونده‌های دیگری هم دارد که در این 4-3 سال روی هم انباشته شده و باید به دنبال استفاده بیشتر از ظرفیت نیروهای جوان و بومی باشیم. شرایط باید به شکلی پیش برود که بتوانیم در مدت کوتاهی به تراکتور تنفس بدهیم تا با تسویه شدن بدهی‌ها تیم به حالت عادی و روتین خود بازگردد. امیدوارم هواداران این موضوع را درک کنند.

نمی‌توانستیم به زور بازیکنی را حفظ کنیم

سرمربی تراکتور در مورد جدایی نفراتی مثل مهدی تیکدری و احتمال خداحافظی بازیکنانی مانند اکبر ایمانی از این تیم گفت: به شخصه خواهان ماندن مهدی بودم اما وی تمایلی به ماندن در تراکتور نداشت، از طرفی در قراردادش بند جدایی موجود بود و نمی‌توانستیم به زور این بازیکن را حفظ کنیم. از مدیریت باشگاه خواسته‌ام و وی هم قول داده سایر نفرات حفظ شوند. البته نفراتی که قراردادشان تمام شده بحث‌شان جداست.

برچسب‌ها: تراکتور فراز کمالوند

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

49 ♕ Tractor Fc ♕1400/05/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi