خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,118

خوشحالی آشکار مسی از امضای قرارداد با PSG

خوشحالی آشکار مسی از امضای قرارداد با PSG
لیونل مسی پس از خداحافظی احساسی با بارسا، با امضای قراردادی دو ساله به PSG پیوست، اما در مراسم امضای قرارداد دیگر هیچ اثری از ناراحتی در چهره ستاره آرژانتینی باقی نمانده بود.

به گزارش "ورزش سه"، کمتر از 48 ساعت پس از اینکه خداحافظی تلخ و اشک‌بار اسطوره آرژانتینی با کاتالان ها قلب جهان فوتبال را به درد آورد، لیونل مسی به پاری سن ژرمن پیوست و این بار نه اندوه و گریه تلخ که شادی مشهود و خنده های برنده شش توپ طلا بود که نظرها را به خود جلب کرد.

پس از 21 سال زندگی با بارسا، لیونل مسی اکنون فصل جدیدی را در حرفه خود باز کرده است و به نظر می رسد که هر چند خداحافظی با بلوگرانا همچون جدا شدن از معشوقی دیرینه برای او دشوار بوده، اما ستاره آرژانتینی به سرعت فرصت جدیدی را که به دست آودره در اغوش کشیده است.

تصاویری که از مراسم امضای قرارداد مسی با پاریسی ها منتشر شده به خوبی گواه بر این است که مسی زخم هایش از خداحافظی با بارسا را به همین زودی مرهم گذاشته و از پیوستن به یکی از پرستاره‌ترین تیم های جهان بسیار خوشحال است.

لئو تصمیم گرفته است تا در پاریس پیراهن شماره 30، همان شماره ای که با آن کارش را در بارسا آغاز کرد، را بر تن کند. ستاره آرژانتینی به یاد اولین بازی هایش در نوکمپ، این شماره را برگزیده و امیدوار است که همانطور که این شماره در کاتالونیا برایش خوش یمن بود و آغازگر سال‌هایی درخشان و پر از موفقیت شد، در پاریس نیز برای او شانس به همراه بیاورد.

مسی پس از امضای قرارداد با PSG گفت: "بی صبرانه منتظر شروع فصل جدیدی از دوران حرفه ایم در پاریس هستم. باشگاه و چشم اندازش برای آینده با بلندپروازی و جاه طلبی های من در هماهنگی کامل هستند. من می دانم بازیکنان و کادرفنی اینجا چقدر با استعداد هستند. من مصمم هستم که در کنار آنها، چیزی عالی برای باشگاه و هواداران بسازم. بی صبرانه منتظرم تا قدم بر زمین پارک دو پرنس بگذارم."

پاری سن ژرمن روز گذشته کلیپ معارفه رسمی لیونل مسی را نیز منتشر کرد و لیونل مسی در انتهای این ویدیو با پیراهن شماره 30 در مرکز استادیوم پارک دو پرنس ایستاده است. تصویری که شاید عادت کردن به آن برای فوتبال‌دوستان زمان ببرد.

برچسب‌ها: لیونل مسی بارسلونا پاریسن ژرمن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

10 0

122 ♛ تاج رضا ♛1400/05/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi