خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,744

سیدحسین یک گام تا کلین شیت هشتم

سیدحسین یک گام تا کلین شیت هشتم
به گزارش "ورزش سه"، امروز و در دیداری از هفته بیست و هشتم لیگ برتر، استقلال در استادیوم آزادی به مصاف نفت مسجدسلیمان می رود. این بازی برای سنگربان آبی پوشان دیدار متفاوتی محسوب می شود. علاوه بر اینکه حسینی قصد دارد توانایی هایش را به سرمربی نیم فصل آبی ها ثابت کند، او امیدوار به پاک کردن خاطره بد نیم فصل اول است.

در زمان حضور محمود فکری در استقلال، حسینی در 4 بازی برای تیمش به میدان رفت و در سایر بازی ها رشید مظاهری انتخاب نخست فکری برای درون دروازه بود. علاوه بر این، فکری در یکی از معدود بازی هایی که از حسینی استفاده کرد، دیدار با همین تیم نفت مسجدسلیمان بود که به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.

حالا سنگربان آبی ها قصد دارد تا خاطرات تلخ دیدار رفت را از ذهن هواداران استقلال پاک کند. او همچنین امیدوار به ثبت هشتمین کلین شیت فصل خود است. با وجود اینکه سنگربان آبی ها در این فصل تنها در 12 بازی برای تیمش به میدان رفته، اما 7 بار موفق به کلین شیت شده که آمار جالب توجهی محسوب می شود.

شاید اگر دو اشتباه عجیب حسینی برابر ذوب آهن و نفت مسجدسلیمان نبود و او موفق به بسته نگه داشتن دروازه استقلال می شد، اکنون او می توانست بالاترین نرخ کلین شیت به تعداد بازی را در میان تمامی دروازه بان های لیگ برتر از آن خود کند.
سنگربان آبی ها که پس از شکست مقابل پرسپولیس جای مظاهری را درون دروازه استقلال گرفته، در ۷ دیدار اخیر موفق به ثبت ۶ کلین شیت در لیگ برتر و جام حذفی شده و با احتساب کلین شیت هفته نخست برابر مس رفسنجان، تاکنون ۷ بار در این فصل دروازه اش را بسته نگه داشته و امیدوار به حفظ روند خوب خود است.

برچسب‌ها: استقلال استقلال تهران سید حسین حسینی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

64 پل خشتی1400/04/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi