خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,275

منچسترسیتی وضعیت لواندوفسکی را زیرنظر گرفت.

منچسترسیتی وضعیت لواندوفسکی را زیرنظر گرفت.
روبرت لواندوفسکی که قرارداد فعلی‌اش با باشگاه بایرن مونیخ تا سال 2023 اعتبار دارد، گفته می‌شود ممکن است این تیم را جهت کسب تجربه‌ و چالشی جدید در لیگی دیگر ترک کند. پیش از این از رئال مادرید به‌عنوان اصلی‌ترین مشتری این مهاجم لهستانی یاد می‌شد، اما حالا خبر می‌رسد که پپ گواردیولا که سابقه کار با این ماشین گلزنی را در بایرن داشته، نسبت به خدمت گرفتن او علاقه‌مند است.
بر اساس گزارش نشریه «دیلی‌میل» باشگاه منچسترسیتی وضعیت روبرت لواندوفسکی را در بایرن مونیخ زیرنظر دارد و در صورتی که نتواند هری کین را از تاتنهام به خدمت بگیرد، سراغ جذب این مهاجم لهستانی خواهد رفت. لواندوفسکی 32 ساله پنج سال بزرگتر از هری کین است، اما با توجه به قدرت گلزنی که دارد می‌تواند گزینه کوتاه مدت ایده‌آلی برای خط حمله تیم تحت هدایت پپ گواردیولا باشد.
مهاجم لهستانی سرخپوشان مونیخی که یکی از بهترین و آماده‌ترین مهاجمان چند سال اخیر فوتبال اروپا بوده است، فصل اخیر عملکرد خوبی از خود نشان داد و در 40 بازی 48 گل برای باواریایی‌ها در رقابت‌های مختلف به ثمر رساند. او همچنین با کسب 76.8 درصد آرای هواداران به‌عنوان بازیکن فصل 21-2020 بایرن مونیخ معرفی شد.
با توجه به اینکه روبرت تنها دو سال دیگر با بایرن مونیخ قرارداد دارد، می‌تواند گزینه ارزان‌تری نسبت به هری کین برای تقویت خط حمله منچسترسیتی باشد. ازرش فعلی این بازیکن در بازار نقل‌وانتقالات 60 میلیون یورو تخمین زده شده است.

برچسب‌ها: بایرن مونیخ روبرت لواندوفسکی منچستر سیتی رئال مادرید لالیگا اسپانیا پپ گواردیولا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

118 0.__________.01400/04/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi