خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,111

مورد عجیب PSG و دوناروما؛ 9 دروازه‌بان در تیم اول!

مورد عجیب PSG و دوناروما؛ 9 دروازه‌بان در تیم اول!
جی جی دوناروما پس از قهرمانی در یورو 2020 به همراه ایتالیا که در پایان به عنوان بهترین بازیکن این رقابت ها نیز انتخاب شد، قراردادی پنج ساله با پاری سن ژرمن امضا کرد.

این دروازه بان 22 ساله در پارک دو پرنس برای پوشیدن پیراهن شماره یک PSG باید با کیلور ناواس رقابت کند و به جمع بسیار پرتعداد دروازه بان هایی اضافه می شود که مائوریسیو پوچتینو، سرمربی PSG، در اختیار دارد.

فصل گذشته کیلور ناواس انتخاب اول پاریسی ها درون دروازه بود و سرجیو ریکو، دروازه بان سابق فولام و سویا، به عنوان ذخیره او بازی می کرد.

اما PSG همچنین دو دروازه بان 21 ساله به نام های مارسین بولکا و گریسون اینوسنت، همچنین دو گلر 18 ساله به نام های لوکاس لاول و دنیس فرانکی نیز دارد.

الکساندر لتلیه 30 ساله هم هست که به تازگی با وجود یکه تاکنون برای تیم نخست پاریسی ها رد لیگ یک به میدان نرفته، قراردادش را تمدید کرده است.

البته به احتمال زیاد به زودی 9 دروازه‌بان پاری سن ژرمن تبدیل به 8 دروازه بان می شوند زیرا گفته می شود آلفونس آرئولا با قراردادی دائمی به وستهام خواهد پیوست. این دروازه بان 28 ساله فصل گذشته را به صورت قرضی در فولام بازی کرد، هر چند که این تیم از لیگ برتر به دسته پایین تر سقوط کرد.

"پس از امضای قرارداد با جی جی دوناروما، PSG اکنون 9 دروازه بان حرفه ای در تیم خود دارد."

"با جانلوییجی دوناروما، پاری سن ژرمن 9 دروازه بان تحت قرارداد خواهد داشت. فکر می کنید PSG باید از کدام یک جدا شود؟"

پیشتر گفته می شد که ممکن است PSG دوناروما را به صورت قرضی در اختیار باشگاهی دیگر قرار دهد اما به نظر می رسد اکنون این بحث دیگر مطرح نیست. دروازه بان سابق آث میلان با به عنوان بازیکن آزاد به جمع پاریسی ها اضافه شد و پیراهن شماره 50 را در باشگاه جدید خود انتخاب کرده است.

دوناروما بعد از نهایی شدن این انتقال گفت: "از حضور در این باشگاه بزرگ خوشحالم. احساس می کردم آماده این چالش جدید هستم و در اینجا به روند رو به رشد خود ادامه می دهم. من می خواهم تا آنجا که ممکن است در ترکیب پاری سن ژرمن پیروز شده و هواداران این تیم را خوشحال کنم

برچسب‌ها: پاریس سنت ژرمن دوناروما

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

83 ♕ Tractor Fc ♕1400/04/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi