خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,112

رقابت پاریسی ها با یونایتد بر سر جذب رافائل واران

رقابت پاریسی ها با یونایتد بر سر جذب رافائل واران
باشگاه فوتبال منچستر یونایتد مذاکرات خود با سران رئال برای انتقال رافائل واران که مدت زمانی در حدود یک دهه را در رئال مادرید گذرانده است را پیگیری می کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از اسکای، باشگاه فوتبال منچستر یونایتد انگلیس پیش از دستیابی به توافقات نهایی با سران باشگاه رئال مادرید، در پی این است که با خود این بازیکن و مدیر برنامه اش به توافقات شخصی و اولیه برسد و بعد از آن، بر سر مبلغ نهایی این انتقال و نحوه پرداخت آن، پای میز مداکره با مدیران لوس بلانکوس بنشیند و مذاکرات را نهایی کند.

انتقال واران به یونایتد، از آن جهت جدی تر پیگیر می شود که قرارداد فعلی این بازیکن با مادریدی ها تا سال 2022 اعتبار دارد و تا کنون از سوی طرفین هیچ علاقه و تمایلی به انجام مذاکره برای تمدید این قرارداد و ادامه همکاری دیده نشده است؛ بنابراین به نظر می رسد مسیر انتقال بازیکن ملی پوش فرانسوی به اولدترافورد باز و هموار باشد.

با شرایط کنونی رافائل واران، نمایندگان شیاطین سرخ اجازه یافته اند که پیش از حصول توافقات نهایی با مدیران کهکشانی ها، به انجام مذاکره با این بازیکن و مدیر برنامه اش در خصوص شرایط شخصی بازیکن مد نظر خود بپردازند. سپس در صورت کسب توافق شخصی با بازیکن، انتظار می رود مدیران یونایتد با سران مادریدی گفتگو کرده و انتقال را نهایی کنند.

اگرچه یونایتد در این مسیر یک رقیب جدی هم دارد. باشگاه فوتبال پاریسن ژرمن فرانسه نیز به جذب واران علاقمند است و پیشنهاد خود را نیز به نماینده مدافع 28 ساله فرانسوی ارائه داده است.

در صورت دستیابی به توافقات نهایی این دو مشتری با سران مادریدی ها، این رافائل واران است که می تواند یکی از این دو تیم را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کند.

برچسب‌ها: واران یونایتد پی اس جی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

147 ♕ Tractor Fc ♕1400/04/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi