خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,579

تراکتور جان دوباره گرفته

تراکتور جان دوباره گرفته
گزارش خبرنگار مهر، مهدی تیکدری عصر امروز چهارشنبه در حاشیه تمرین تیمش درباره پیروزی تراکتور مقابل آلومینیوم اراک، اظهار داشت: این بازی، دیداری ۶ امتیازی بود و دو تیم نیاز مبرمی به سه امتیاز آن داشتند.

وی در ادامه افزود: با شناختی که از آلومینیوم داشتیم و تمریناتی که انجام دادیم، نقاط ضعف و قوت حریف را شناسایی کردیم و بازی را بردیم. هم قسم شده بودیم برنده این دیدار شویم و خوشبختانه توانستیم به هدفی که لایقش بودیم، برسیم.

بازیکن تیم فوتبال تراکتور با اشاره به نقش فیروز کریمی در نتایج این تیم، خاطرنشان کرد: تغییرات انجام گرفته در تیم و باشگاه تصمیمی بود که از سوی مدیران گرفته شد و در این باره هیچ صحبتی ندارم، اما پس از حضور آقای کریمی فشار روانی از روی بازیکنان برداشته شد و روحیه‌مان افزایش یافت. با تمریناتی که این مدت داشتیم، از سبک بازی تیم کاملاً مشخص است که تراکتور دوباره جان گرفته است.

برچسب‌ها: غیرت تعصب

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

26 اِسـموکـِربویز1400/05/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi