خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,728

ارسلان روی دست غلامپور بلند شد

ارسلان روی دست غلامپور بلند شد
به گزارش "ورزش سه"، ارسلان مطهری شب خوبی را مقابل سایپا سپری کرد. او بعد از مدت ها موفق شد دروازه سایپا را دوبار باز کند تا هم طلسم گل نزدن هایش را بشکند و هم عامل برد تیمش در مصاف با شاگردان فراز کمالوند شود.
مطهری که یکی از نفرات مورد اعتماد فرهاد مجیدی، انگیزه زیادی داشت تا برای تیمش گل بزند. جالب اینکه وقتی استقلال به پنالتی رسید، مجیدی برای آنکه او بتواند برای تیمش گل بزند، ضربه پنالتی را به مطهری داد. ارسلان نیز بعد از دو گلی که به ثمر رساند شادی خود را با فرهاد مجیدی تقسیم کرد.
نکته قابل توجه درباره شادی گل ارسلان مطهری با فرهاد مجیدی این بود که او اینبار روی دست بهزاد غلامپور بلند شد. همواره عادت کرده ایم که بعد از گل های استقلال بهزاد غلامپور را روی دوش مجیدی ببینیم اما اینبار مطهری زودتر از مربی گلرهای تیمش به مجیدی رسید و قبل از آنکه غلامپور شادی همیشگی اش را به اجرا بگذارد، سرمربی استقلال را در آغوش کشید.
البته مربی دروازه بان های استقلال بازهم وارد این شادی شد و اجازه نداد مطهری و مجیدی دونفره خوشحالی خود را انجام بدهند.

برچسب‌ها: استقلال تهران ارسلان مطهری بهزاد غلامپور

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

60 ✰★ Esteghlal ★✰1400/04/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi