خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فیورنتینا
اتحاد فیورنتینا
28
1,340

رسمی؛ ایتالیانو سرمربی جدید فیورنتینا شد

رسمی؛ ایتالیانو سرمربی جدید فیورنتینا شد
روزهای عجیب و پرتلاطم باشگاه فیورنتینا بالاخره به اتمام رسید و آنها سرمربی جدید خود را انتخاب کردند. در پایان فصل گذشته بود که بنفش ها خیلی سریع با گنارو گتوزو، سرمربی سابق ناپولی برای دو فصل به توافق دست یافتند.

اما تنها بعد از 23 روز و در پی اختلاف در مورد استراتژی های بازار نقل و انتقالاتی، طرفین فسخ قرارداد کردند و گتوزو بدون حتی یک حضور رسمی روی نیمکت فیورنتینا از این تیم جدا شد. به گفته رسانه های ایتالیایی، اختلافاتی بین روکو کمیسو تاجر آمریکایی، مالک باشگاه و گتوزو بر سر استراتژی و منابع موجود برای جذب بازیکنان جدید وجود داشته است.

حالا باشگاه فیورنتینا اعلام کرد وینچنزو ایتالیانو هدایت این تیم را در فصل بعد به عهده خواهد داشت. ایتالیانو پس از فسخ قرارداد با باشگاه اسپزیا با پرداخت مبلغ یک میلیون یورو، با فیورنتینا قرارداد جدیدی امضا کرده است. وینچنزو ایتالیانو که فصل قبل موفق شد اسپزیا را در سری آ حفظ کند، روی نیمکت فیورنتینا به دنبال بازسازی این تیم خواهد بود.

برچسب‌ها: اخبار فیورنیتنا فیورنتینا وینچنزو ایتالیانو اسپزیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

66 Sporties_fa@1400/04/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi