خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار برزیل
اتحاد برزیل
5
22,418

توقف برزیل؛ صعود سلسائو به عنوان تیم اول گروه

توقف برزیل؛ صعود سلسائو به عنوان تیم اول گروه
به گزارش "ورزش سه"، برزیل و اکوادور در پنجمین روز از مسابقات کوپا آمه‌ریکا در گروه B این رقابت ها به تساوی 1-1 دست یافتند و هر دو به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند.

برزیلی ها در پایان روز پنجم این مسابقات بدون شکست صدرنشین گروه B شدند و نشان دادند که توانایی دفاع از عنوان قهرمانی خود را دارند.

اکوادور هم با این تساوی و پس از گرفتن یک امتیاز مقابل شاگردان تیته اعتماد به نفس لازم برای حضور در دور یک چهارم نهایی کوپا آمه‌ریکا را به دست آورد.
برزیل در نیمه اول با تشکر از ضربه سر ادر میلیتائو در دقیقه 37 بازی از حریف پیش افتاد. همه چیز در کنترل میزبان این بازی ها به نظر می رسید اما آنخل منا در نیمه دوم توانست با استفاده از اشتباه خط دفاع برزیل، کار را در دقیقه 53 به تساوی بکشد.
در دیگر بازی این گروه پرو موفق شد ونزوئلا را 1-0 شکست دهد و به دور بعد راه یابد. با این شکست ونزوئلا بدون کسب هیچ پیروزی از کوپا آمه‌ریکا حذف شد. پرو پس از نتایج ضعیفی که در مرحله مقدماتی جام جهانی کسب بود، این تورنمنت را به عنوان یکی از تیم های ضعیف گروه خود که شانسی برای صعود ندارد، آغاز کرد، هر چند تیم ریکاردو گارکا بازی به بازی بهتر شد و در گروه B پس از برزیل در رده دوم قرار گرفت.

پرو دومین برد خود در این رقابت ها را به لطف تک گل دقیقه 48 آندره کاریو روی یک ضربه کرنر به دست آورد. در طرف مقابل اما ونزوئلا آن جنگندگی که برابر کلمبیا و اکوادور از خود نشان داده بود را در این بازی به نمایش نگذاشت و نتوانست از شانس هایش برای رسیدن به تساوی استفاده کند.

برچسب‌ها: تیم ملی پرو اکوادور تیم ملی برزیل ونزوئلا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

42 ※宲會 King 會宲※1400/04/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi