خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,197

ربیع‌خواه: هیچ وقت برانکو را فراموش نمی‌کنم

ربیع‌خواه: هیچ وقت برانکو را فراموش نمی‌کنم
محسن ربیع خواه آماده بازگشت به میادین است و می‌گوید که انگیزه قهرمانی در جام حذفی یا آلومینیوم را دارد.

محسن ربیع خواه هافبک دفاعی سابق پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ما راجع به شرایط تیم آلومینیوم گفت: خداراشکر وضعیت تیم‌مان خیلی خوب است و خوب تمرین میکنیم و فکر کنم نتایج خوبی هم تا اینجای کار گرفتیم.

او در مورد مصدومیتش عنوان کرد: خداراشکر من مصدومیتم را پشت سر گذاشتم و خوب شده و اگر کادرفنی صلاح بدانند ما هم بازی می‌کنیم.

هافبک دفاعی آلومینیوم در خصوص کار با علیرضا منصوریان اظهار داشت: کار کردن با آقا منصوریان خیلی لذت بخش است. چون هم از لحاظ فنی و هم از نظر اخلاقی خیلی آدم بزرگی هستند و واقعا لذت بخش است با ایشان کار کردن و تمرینات ما خیلی شاد و پر انرژی برگزار می‌شود. امیدوارم نتایج مدنظر ایشان را بگیریم.

وی با اشاره به نتایج آلومینیوم عنوان کرد: امسال خیلی خوب نتیجه گرفتیم و امیدوارم در ادامه بهتر از این هم نتیجه بگیریم و در جام حذفی هم چون تک بازی است امید داریم که به فینال برسیم و حتی قهرمان شویم تا سهمیه بگیریم. چون واقعا هیچ چیزی دور از دسترس نیست و همه چیز با تلاش به پست می‌آید و تیم ما هم از کادرفنی تا مدیریت و بازیکنان تلاششان را میکنند تا در لیگ و جام حذفی بهترین نتایج را بگیریم.

ربیع خواه در مورد دوره حضورش در پرسپولیس گفت: خداراشکر این چند سالی که ما در پرسپولیس بودیم در همه سالها توانستیم جام بگیریم و سربلند باشیم. انشالله در آلومینیوم هم بتوانیم سربلند باشیم و اول از همه اهدافی که باشگاه هدف گذاری کرده را بگیریم و بعد اگر خدا بخواهد سهمیه بگیریم.

او درباره نقش برانکو ایوانکوویچ در پیشرفت فوتبالی اش توضیح داد: آقای برانکو نقش موثری در پیشرفت من داشت. با تمام فشارهایی که در تمام این سالها روی ایشان بود و همچنین من، روی استفاده از من پافشاری می‌کردند و توجهی به حواشی نداشتند و اعتقاد خودشان را انجام می‌دادند. ما هم سعی کردیم در راستای هدف گذاری ایشان قدم برداریم و تمرین کنیم و خداراشکر ایشان به ما اعتماد کردند و ما هم تا جایی که در توانمان بود، سعی کردیم به تیم کمک کنیم. آن سالها خیلی خوب و لذت بخش بودند و فراموشش نمی‌کنم.

برچسب‌ها: محسن ربیع خواه پرسپولیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

49 ☫ ایران ☫1400/04/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi