خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,262

شکایت از سپاهان و ذوب در پرونده اتوبوس پرسپولیس

شکایت از سپاهان و ذوب در پرونده اتوبوس پرسپولیس
به گزارش "ورزش سه"، دیدار ذوب آهن و پرسپولیس در اصفهان با حاشیه بزرگی همراه بود و دو موتورسوار با نارنجک به اتوبوس این تیم در مسیر استادیوم فولادشهر حمله کردند تا اتفاقات تلخی را رقم بزنند.

بعد از اینکه عاملان حمله به اتوبوس پرسپولیس شناسایی شدند، اهالی فوتبال انتظار داشتند تا برخورد مناسبی با این اقدام صورت گرفته تا صحنه فوتبال دیگر شاهد چنین اقداماتی نباشد اما کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در رای پرانتقاد با محرومیت دو ساله از حضور این افراد در استادیوم پرونده را بست!

اکنون باشگاه پرسپولیس بار دیگر با دنبال کردن این پرونده و تشکیل شکواییه‌هایی جداگانه از هیات فوتبال استان اصفهان، باشگاه سپاهان و ذوب آهن، قصد دارد این پرونده را با ارائه مستنداتی دنبال کند و در راستای اعتراض هواداران خود به این رای، آن را به نتیجه مطلوب برساند.

برچسب‌ها: پرسپولیس تهران فولاد مبارکه سپاهان ذوب آهن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

76 ※宲會 King 會宲※1400/04/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi