خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فیورنتینا
اتحاد فیورنتینا
28
1,340

تصمیم قطعی فرانک ریبری؛ بازی تا سن 40 سالگی

تصمیم قطعی فرانک ریبری؛ بازی تا سن 40 سالگی
بعد از 12 سال حضور شگفت انگیز در بایرن مونیخ و کسب تمام عناوین ممکن با این باشگاه آلمانی فرانک ریبری نهایتاً در تابستان 2019 تصمیم به جدایی از جمع باواریایی‌ها گرفت و راهی فیورنتینا شد تا چالش جدید خود را در این باشگاه ایتالیایی تجربه کند.

با پایان یافتن ماه ژوئن قرارداد این ستاره فرانسوی نیز با باشگاه فیورنتینا به پایان رسید. از طرفی در حالی که برخی گزارش ها حکایت از آن داشت که ریبری قرارداد خود را با فیورنتینا تمدید خواهد کرد اما این اتفاق رخ نداد و طی روزهای گذشته مشخص شد که این بازیکن به طور قطع در فصل آینده با پیراهن این باشگاه به میدان نخواهد رفت.

با قطعی شدن جدایی فرانک ریبری از فیورنتینا شایعات جدیدی در رابطه با این بازیکن به گوش رسید. برخی منابع ادعا کردند که ممکن است او تصمیم به خداحافظی از دنیای فوتبال بگیرد اما حالا بیلد ادعای جدیدی را در رابطه با این بازیکن 38 ساله مطرح کرده است. این منبع آلمانی مدعی شده که فرانک ریبری هیچ قصدی برای خداحافظی از دنیای فوتبال ندارد و به دنبال یک چالش جدید است. بیلد همچنین تاکید کرده که ریبری قصد دارد تا 40 سالگی به فوتبال ادامه دهد.

برچسب‌ها: فیورنتینا فرانک ریبری اخبار فیورنتینا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

173 Oopandaoo1400/04/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi