خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,261

پیکان 1-1 سپاهان/ هدیه تارتار به سرخ ها در شب جنجالی شهر قدس

پیکان 1-1 سپاهان/ هدیه تارتار به سرخ ها در شب جنجالی شهر قدس
سپاهان در یکی از حساس ترین بازی های هفته بیست و ششم لیگ برتر، میهمان پیکان تهران است. پیکان با پیروزی می تواند امید خود را برای کسب سهمیه تا روزهای پایانی لیگ زنده نگه دارد اما سپاهان مجاز به لغزش در این بازی نیست. طلایی پوشان اصفهان فاصله دو امتیازی با پرسپولیسی دشتند و ممکن است با این نتیجه اختلاف شان با پرسپولیس بیشتر شود.
به دلیل قطع برق نتوانستیم یک ربع اول بازی را تماشا کنیم اما پخش زنده تلویزیونی زمانی آغاز شد که سپاهان تیم هجومی میدان بود و پیکان با ضدحمله به دروازه حریف نزدیک می شد. روی یکی از همین ضدحملات در دقیقه 27 علیرضا کوشکی پیکان را گل اول رساند. اما 10 دقیقه بعد یکی از جنجالی ترین صحنه های این فصل لیگ برتر رقم خورد. روی ضربه ایستگاهی حاج صفی، بازیکنان پیکان محوطه را خالی کردند تا آفساید گیری کنند. در این لحظه چند بازیکن سپاهان در محوطه خالی پیکان حضور داشتند و سپاهان به گل رسید. پیکانی ها به شدت معترض بودند اما داور ها با هم مشورت کردند و این گل را صحیح اعلام دانستند. با این گل، جنجال های بعدش و شش دقیقه وقت تلف شده، نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان رسید.
در نیمه دوم بازی آرام تر دنبال شد. چند صحنه بحث برانگیز را در این نیمه نیز شاهد بودیم اما جنجال ها کمتر بود و توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا بازی با همان تساوی 1-1 تمام شود. سپاهان با این نتیجه 53 امتیازی شد و پیکان 35 امتیازی.
اطلاعات بازی
هفته بیست و ششم لیگ برتر؛ جام خلیج فارس
پیکان 1-1 سپاهان
سه شنبه 15 تیر 1400 ساعت 19:50
مکان: تهران، شهر قدس - ورزشگاه شهدای شهر قدس
داوران: میثم حیدری، قهرمان نجفی، بهمن عبدالهی، وحید زمانی / ناظر: علی خسروی
گل ها: علیرضا کوشکی (دقیقه 27 - پیکان) | احسان حاج صفی (دقیقه 37 - سپاهان)
کارت زرد: -
کارت قرمز: -
ترکیب پیکان: علیرضا رضایی، امیر حسین رنگرز جدی، نادر محمدی، محمد خدابنده لو (تعویض دقیقه 70 با آرش قادری)، علیرضا کوشکی (تعویض دقیقه 70 با محمدامین درویشی)، ابراهیم صالحی (تعویض دقیقه 88 با دانیال ماهینی)، حسین پورامینی (تعویض دقیقه 88 با رضا جبیره)، آرمان قاسمی، امیر روستایی (تعویض دقیقه 81 با رضا حبیب زاده)، سامان فلاح، مجید عیدی
سرمربی پیکان: مهدی تارتار
ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، گئورگی ولسیانی، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، جلال علی‌محمدی، یاسین سلمانی، سروش رفیعی، احسان حاج‌صفی، محمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده (تعویض دقیقه 69 با کی روش استنلی)
سرمربی سپاهان: نویدکیا
گزارش لحظه به لحظه;
دقیقه 93 / به نظر می رسید ضربه سر بازیکن سپاهان از خط دروازه پیکان رد شده اما داور در سوت خود دمید و افساید اعلام کرد.
دقیقه 89 / فشار سپاهان روی دروازه پیکان سنگین و سنگین تر شده، روی یک کرنر برای لحظاتی بازیکنان دو تیم با هم درگیر شدند.
دقیقه 75 / شوت بازیکن سپاهان از زاویه بسته، از کنار دروازه به بیرون رفت. داور سوت زد و کولینگ بریک نیمه دوم را اعلام کرد.
دقیقه 72 / روی یک ضدحمله بازیکن پیکان با شوت دروازه حریف را تهدید کرد، توپ به یکی از بازیکنان سپاهان در محوطه برخورد کرد که پیکانی ها اعتقاد به خطای هند داشتند.
دقیقه 62 / دو تیم تا این لحظه بیشتر با ضربات شروع مجدد به دروازه حریف نزدیک می شدند، در این دقیقه دفع توپ سپاهانی ها باعث شد توپ در محوطه به روستایی برسد. شوت بغل پای روستایی با اختلاف اندک از کنار دروازه سپاهان به بیرون رفت.
ساعت 20:56 / نیمه دوم بازی آغاز شد. دو تیم بین دو نیمه به جای رختکن کنار زمین بودند چرا که رختکن برق نداشت!
ساعت 20:41 / پس از 6 دقیقه وقت تلف شده داور در سوت خود دمید و پایان نیمه اول بازی را اعلام کرد.
دقیقه 37 / سپاهان در نقطه ای بین کنج محوطه جریمه پیکان و خط طولی زمین صاحب موقعیت ایستگاهی شد. احسان حاج صفی پشت توپ ایستاد، همزمان با ضربه بازیکنان پیکان محوطه جریمه را ترک کرد تا بازیکنان سپاهان در دام آفساید گیر کنند، دو بازیکن سپاهان هم در موقعیت مشکوک به آفساید روی گل تاثیر گذار بودند اما داور صحنه را گل تشخیص داد و آفسایدی اعلام نکرد. همین مساله باعث شد تا دقایقی بازی متوقف شود. ابتدا سه داور با هم مشورت کردند و بعد گل صحیح اعلام شد.
دقیقه 30 / میثم حیدری در سوت خود دمید و کولینگ بریک نیمه اول را اعلام کرد.
دقیقه 28 / روی یک هجوم همه جانبه و ارسال روی دروازه پیکان، توپ در محوطه جریمه به نورافکن رسید. ضربه والی نورافکن را علیرضا رضایی با مشت دفع کرد. شوت بعدی را علی محمدی زد که با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 27 / رنگرز این بار در نقش سازنده گل ظاهر شد. نفوذ خوب او در سمت راست و کار ترکیبی با خدابنده لو باعث شد تا با یک پاس مایل رو به عقب توپ به علیرضا کوشکی برسد. بغل پای تک ضرب کوشکی را نیازمند نتوانست مهار کند و گل اول بازی به ثمر رسید.
دقیقه 25 / با پرس خوب سپاهان ، توپ در محوطه پیکان به سجاد شهباززاده رسید، شهباززاده برای شوت آماده شد اما تکل عالی رنگرز اجازه گلزنی به شهباز زاده نداد. این در حالی بود که سپاهانی ها اعتقاد به خطای پنالتی داشتند اما به نظر می رسید میثم حیدری به درستی بازی را ادامه داده.
دقیقه 20 / در یک صحنه بازیکن سپاهان بازیکن پیکان را شارژ کرد اما میثم حیدری اعتقادی به خطا نداشت. این صحنه که بسیار دور از دروازه دو تیم رخ داد اعتراض شدید تارتار به میثم حیدری را در پی داشت که داور بعد از بیرون رفت توپ نزد مربی پیکان رفت و با او صحبت کرد.
دقیقه 18 / ارسال ایستگاهی حاج صفی به دهانه دروازه پیکان رفت، علیرضا رضایی دفع توپ مناسبی نداشت تا سجاد شهباززاده فرصت گلزنی پیدا کند اما او نیز دیر به توپ رسید تا این فرصت غیرمنتظره از دست برود.
دقیقه 15 / گویا مشکل برق حل شده و پخش زنده تلویزیونی آغاز شد.

اتفاق عجیب اینکه ناظر بازی، علی خسروی پیش از آغاز بازی به دلیل قطع برق در آسانسور گیر کرد!

برچسب‌ها: سپاهان پیکان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

67 Sporties_fa@1400/04/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi