خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,801

پوگبا به فرانسه برمی‌گردد؟

پوگبا به فرانسه برمی‌گردد؟
باشگاه پاری‌سن‌ژرمن همچنان به جاه طلبی خود در نقل و انتقالات ادامه می‌دهد و این بار به سراغ هافبک منچستریونایتد رفته است.

پوچتینو سرمربی پاریسی‌ها بعد از خرید واینالدوم از لیورپول به یک هافبک دیگر هم فکر می‌کند. از طرفی پل پوگبا ستاره ۲۸ ساله یونایتد آماده جدایی از این تیم و آغاز ماجراجویی جدید است.

طبق خبرهای منتشر شده پوگبا به شدت از جدایی از منچستریونایتد استقبال می‌کند و پاری‌سن‌ژرمن را مقصد خوبی برای خود می‌داند. منچستریونایتد اکنون بر سر این دو راهی است که در همین تابستان ستاره خود را به فروش برساند و یا ظرف ۱۲ ماه او را به صورت بازیکن آزاد از دست بدهد. در هر صورت از دست دادن پوگبا ضرر بزرگی برای شیاطین‌سرخ خواهد بود. یونایتد در سال ۲۰۱۶ با خرید این بازیکن به مبلغ حدود ۱۰۷ میلیون یورو رکورد نقل و انتقالات لیگ برتر را شکست.

پوگبا همچنان پرهزینه‌ترین خرید یونایتد باقی مانده است، هرچند که تاکنون نتوانسته در مسیر رسیدن این باشگاه به کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر کمکی کند. تابستان گذشته نیز شایعات زیادی در ارتباط با جدایی پوگبا از یونایتد مطرح بود و از هر دو باشگاه بارسلونا و رئال مادرید به عنوان مقاصد احتمالی او نام برده می‌شد.

برچسب‌ها: پل پوگبا فرانسه اخبار فرانسه لیگ فرانسه پاریس سن ژرمن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

102 Sporties_fa@1400/04/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi