خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,560

جنگ روانی علیه تراکتور

جنگ روانی علیه تراکتور
تیم تراکتور در حالی فردا به مصاف پرسپولیس در دیدار سوپر جام می رود که انتشار یک خبر عجیب در آستانه این دیدار، باعث ایجاد نگرانی در هواداران تیم سرخ پوشان فوتبال آذربایجان شد؛ خبری که البته باید آن را یک شیطنت رسانه ای و جنگ روانی دانست.

خبری که امروز منتشر شد در خصوص ارسال نامه فسخ قرارد از سوی دژاگه و شجاعی به باشگاه تراکتور و سازمان لیگ بود که بر اساس پیگیری های صورت گرفته مشخص گردید شایعه ای بیش نیست و به نظر می رسد که بیشتر با هدف بر هم زدن تمرکز شاگردان خطیبی در آستانه بازی سوپر جام صورت گرفته است.

حسن آذرنیا نیز امروز در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد مسعود شجاعی و اشکان دژاگه که گفته می شود قرارداد خود را غیابی فسخ کرده اند، با گفتن این جمله که “اوامری نیست؟ با اجازه…” محل را ترک کرد. در حالی که خبرنگاران با اصرار خواهان پاسخگویی او بودند اما سرپرست تراکتوری ها ترجیح داد این سوال را بی پاسخ بگذارد.

برچسب‌ها: تراکتور مسعود شجاعی اشکان دژاگه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

73 ♕ Tractor Fc ♕1400/03/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi