خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,564

چهار پرسپولیسی با سابقه تراکتوری در سوپرجام

چهار پرسپولیسی با سابقه تراکتوری در سوپرجام
حامد لک، امید عالیشاه، احمد نوراللهی و سعید آقایی چهار بازیکنی هستند که اکنون با عضویت در پرسپولیس سابقه حضور در تراکتور را نیز در کارنامه دارند و باید فردا مقابل این حریف در سوپرکاپ حاضر شوند.

لک که مدت‌ها به عنوان گلر تراکتور حضور داشته، یک فصل نیز شانس قهرمانی با این تیم را داشت که در دیداری عجیب آن را از دست داد. سعید آقایی بازیکن تبریزی پرسپولیس نیز بعد از درخشش در گسترش و در ادامه تراکتور به سطح اول فوتبال معرفی شد و در نهایت با پشت سر گذاشتن دوره ای در سپاهان به عضویت پرسپولیس در آمد.

امید عالیشاه و احمد نوراللهی نیز یکی از پرحاشیه‌ترین دوران حضور در تراکتور را دنبال کردند. این دو بازیکن برای پشت سر گذاشتن دوره سربازی راهی این تیم شدند و البته به دلیل بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه در آن مقطع شانس زیادی برای بازی در ترکیب تراکتور به دست نیاورده بودند.

برچسب‌ها: تراکتور پیروزی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

104 ♕★ A M I R ★♕1400/03/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi