خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرتغال
اتحاد پرتغال
7
15,585

ستاره های انگلیس جلوی رونالدو درآمدند (عکس)

ستاره های انگلیس جلوی رونالدو درآمدند (عکس)
نوشابه کوکاکولا تبدیل به یکی از سوژه های مهم رقابت های یورو 2020 تا امروز شده است. پیش از اولین دیدار تیم ملی پرتغال برابر مجارستان بود که کریستانو رونالدو، ستاره 36 ساله و محبوب این تیم اجازه نداد نوشابه کوکاکولا در نشست خبری برابر او قرار بگیرد و این بازیکن پرافتخار همه را به نوشیدن آب دعوت کرد. در ادامه چنین رفتاری به شکلی مشابه از پل پوگبا و ماریو لوکاتلی، بازیکنان تیم ملی فرانسه و ایتالیا نیز تکرار شود تا نوشیدنی ها تبدیل به یکی از سوژه های جالب این تورنمنت بشوند.

اما هری کین، گلزن 27 ساله تیم ملی انگلیس که با کمپانی کوکاکولا قرارداد دارد، به دفاع از این تولیدی نوشابه برآمده و توئیتی در این خصوص نوشته است. مارکوس راشفورد، دیگر گلزن جوان سه شیرها نیز مزه این نوشابه را بسیار خوب توصیف کرده و به نظر می رسد کمپانی کوکاکولا بر خلاف دیگر تیم ها، در اردوی تیم ملی انگلیس از محبوبیت بالایی برخوردار است.

هری کین در توئیتر خود نوشت: "چشیدن مزه کوکاکولا برای اولین بار مثل لذت گلزنی غیرقابل توصیف است."

مارکوس راشفورد، دیگر گلزن تیم ملی انگلیس نیز در صفحه خود نوشت: "از نظر من اولین جرعه نوشیدن کوکاکولا غیرقابل توصیف است."

برچسب‌ها: پرتغال اخبار پرتغال انگلیس کریستیانو رونالدو یورو2020

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

88 تـراکـتــور1400/03/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi