خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,891

بارلا : هدفم کمک به تیم است و خوشحالم

بارلا : هدفم کمک به تیم است و خوشحالم
به گزارش "ورزش سه"، ایتالیا با کسب دو برد قاطعانه و با شش امتیاز در صدر گروهش قرار دارد و به دور بعد یورو 2020 نیز صعود کرده است. این تیم شب گذشته با سه گل بر سوئیس غلبه کرد و در بازی آخر خود باید به مصاف ولز برود.

بدون شک یکی از تاثیرگذارترین ستاره های ایتالیا در یورو 2020 نیکولو بارلاست.
بارلا در مصاحبه پس از بازی دیشب به رای اسپورت گفت:« فکر نمی‌کنم رمز و رازی برای موفقیت ما وجود داشته باشد. شما می‌توانید اینجا یک گروه با حس اتحاد و شور و شوق را مشاهده کنید؛ هم درون زمین و هم بیرون از زمین. ما این شور و نشاط را به فوتبال آورده‌ایم. پس طبیعی است که قاطعانه پیروز شویم.»

هافبک جوان اینتر که در تیم ملی هم نقشی انکار ناپذیر دارد، در ادامه گفت:« وراتی پس از مصدومیت به تیم اضافه می‌شود و لوکاتلی روی نیمکت می‌نشیند؟ مشخص نیست. شاید من روی نیمکت بنشینم. همیشه گفته ام که اتحاد در گروه اهمیت بالایی دارد. مهم نیست که کدام بازیکن در زمین است. در ایتالیا حسادتی وجود ندارد.»

بارلا در پایان افزود:« هدفم کمک به تیم است و خوشحالم. اینجا اصلا مهم نیست چه کسی گل می‌زند و نیازی به گلزنی برای خوشحالی ندارم. می‌خواهیم مقابل ولز هم همینگونه بازی کنیم و برنده شویم.. اعتماد به نفس خوبی داریم و می‌خواهیم با 3 برد از گروه صعود کنیم.»

برچسب‌ها: اینتر میلان تیم ملی ایتالیا نیکولو بارلا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

102 ※宲會 King 會宲※1400/03/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi