خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,800

شوخی اینستاگرامی ستاره پرتغالی با پوگبا

شوخی اینستاگرامی ستاره پرتغالی با پوگبا
شب گذشته تیم ملی فرانسه در فینالی زودهنگام موفق شد برابر آلمان با یک گل به برتری برسد. در این بازی متس هوملز بود که در نیمه اول گل به خودی زد و کار با همان نتیجه نیز پایان یافت. کریم بنزما و کیلیان امباپه در نیمه دوم دو گل زدند که هر دو به دلیل آفساید مردود اعلام شد.

در پایان مسابقه پل پوگبا بود که از سوی کارشناسان به عنوان بهترین بازیکن زمین معرفی شد و جایزه خود را نیز دریافت کرد.
ستاره فرانسوی یونایتد تصویری از خود و جایزه اش در اینستاگرام منتشر کرد که با واکنش جالب هم تیمی اش در یونایتد یعنی برونو فرناندز روبرو شد.

ستاره پرتغالی که او نیز دیروز با تیم ملی کشورش برتری 3-0 مقابل مجارستان را جشن گرفت، زیر پست پوگبا نوشت:« برایت خوشحالم ولی فقط همین امروز بهترین بودی.»

برونو و پوگبا در یونایتد هماهنگی خوبی با یکدیگر داشتند و فصل گذشته یکی از عوامل دوم شدن شیاطین سرخ در لیگ برتر بودند. فرانسه وپرتغال رقبای جدی یکدیگر در راه قهرمانی یورو 2020 هستند و 2 تیر به مصاف هم خواهند رفت. بدون شک پوگبا به دنبال انتقام شکست فینال دوره قبل از برونو و دیگر پرتغالی ها خواهد بود.

برچسب‌ها: پوگبا برونو فرناندز فرانسه اخبار فرانسه یورو2020 پرتغال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

97 Sporties_fa@1400/03/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi