خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,801

کریم فاش کرد؛ با رونالدو از چه حرف زدیم؟

کریم فاش کرد؛ با رونالدو از چه حرف زدیم؟
لسم ناکامی های کریم بنزما در ترکیب تیم ملی فرانسه بالاخره دیشب شکست و او موفق شد بعد از سال ها دو بار برای تیم ملی کشورش گلزنی کرده و مقدمات صعود فرانسه به عنوان تیم اول به دور حذفی یورو را فراهم کند.

کریم بنزما هر دو گل فرانسه را به پرتغال زد و در پایان بازی بهترین بازیکن زمین نیز معرفی شد. او به دلایل غیرورزشی 5 سال و نیم از تیم ملی دور بود ولی درخشش در سه فصل گذشته با پیراهن رئال در نهایت دیدیه دشان سرمربی فرانسه را متقاعد کرد تا او را برگرداند.

در بازی دیشب رونالدو هم دو گل پرتغال را زد تا زننده 4 گل بازی هم تیمی های سابق باشند. کریم و رونالدو 9 سال در رئال کنار هم بازی کردند و در طول بازی و پایان مسابقه، خوش و بش گرمی داشتند و پیراهن های شان را باهم تعویض کردند.

بنزما در نشست خبری پس از بازی در مورد ملاقات دوباره رونالدو گفت:« همیشه دیدن دوباره رونالدو اتفاق خوبی است. 9 سال در رئال هم تیمی بودیم و بارها گل زدیم و برای هم گل ساختیم. جام های زیادی بردیم و خاطرات بسیار زیادی از یکدیگر داریم. با رونالدو حرف زدیم و برای هم چه در رده ملی و چه باشگاهی آرزوی موفقیت کردیم. اینکه همچنان بتوانیم در زمین بدرخشیم و تفاوت ها را رقم بزنیم.»

برچسب‌ها: کریم بنزما رونالدو اخبار فرانسه فرانسه یورو2020

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

148 Sporties_fa@1400/04/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi