خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,285

فروش پوگبا و دخئا می تواند به منچستریونایتد برای جذب سه هدف

فروش پوگبا و دخئا می تواند به منچستریونایتد برای جذب سه هدف
پل پوگبا و داوید دخئا روز های فوق العاده ای در منچستریونایتد داشته اند اما آینده آنها در حال حاضر نامشخص است.

یونایتد فنز – منصفانه خواهد بود اگر پیشنهاد شود تابستان امسال تغییرات اساسی ای در ترکیب یونایتد روی دهد.

اگر فروش قریب الوقوع خوان ماتا کافی نبود، برخی از بازیکنان با سابقه تر باشگاه نیز می توانند فروخته شوند. جسی لینگارد پس از فرم خوبش با وستهم، یکی از اصلی ترین گزینه های ترک اولدترافورد است، آندریاس پریرا نیاز به یک شروع تازه دارد و فیل جونز نیز مدت زیادی است که پا به زمین مسابقه نگذاشته است.

“پاکسازی تیم” عبارتی بود که اغلب طرفداران یونایتد در اواخر فصل اول مربیگری اوله گونار سولشر از آن استفاده می کردند و هرچند سخت به نظر می رسد، اما بدون شک در مورد بازیکنا فوق الذکر صدق خواهد کرد.

حالا، با گذشت دو سال از خروج روملو لوکاکو، متئو درمیان، الکسیس سانچز، کریس اسمالینگ، اشلی یانگ، مارکوس روخو و آندر هررا، اوله احساس می کند کار پاکسازی او تقریباً کامل است.

با این وجود دو ستارگان دیگر یونایتد می توانند در این تابستان با خداحافظی از اولدترافورد که نام آنها درمیان اسامی فوق نبود، به ماتا، لینگارد، پریرا و جونز بپیوندند. پل پوگبا و داوید دخئا نیز در نزدیکی پرتگاه یونایتد قرار دارند.

پس از شکست ۴-۰ مقابل اورتون در سال ۲۰۱۹، سولشر گفته بود:

اگر می خواهید در این باشگاه بازی کنید، این باید معنای بیشتری برای شما داشته باشد.

من می خواهم تیم ام سرسخت ترین تیم لیگ برتر باشد. من در اینجا موفق خواهم شد و در حال حاضر بازیکنانی در تیم حضور دارند که بخشی از آن تیم موفق نخواهند بود.

او به قول خود وفادار بود و اسمالینگ، لوکاکو، یانگ، پریرا و دیوگو دالو را از تیمی که در آن روز در گودیسون پارک حضور داشتند بیرون فرستاد. وی توانست فرم برخی از بازیکنان از جمله ویکتور لیندلوف، فرد و مارکوس رشفورد را کاملاً تغییر دهد و به آنها کمک کند تا به ستون اصلی یونایتد تبدیل شوند.

اما پوگبا و دخئا همیشه در راه اندازی مجدد فرهنگی سولشر حائز اهمیت و تاثیر گذار بوده اند. یونایتد پیشنهادات پوگبا در تابستان ۲۰۱۹ را رد کرد و در حالی که دخئا در طول فصل بعد با ثبات نبود و اشتباهات متعددی انجام داد، اما اوله باز هم از ملی پوش اسپانیایی خود حمایت کرد.

دخئا با نمایش ناامید کننده خود در ضربات پنالتی فینال لیگ اروپا مقابل ویارئال، یک فصل دشوار را به طرز بدی به پایان رساند و دریافت گل های متعدد روی ضربات ایستگاهی را نیز می توان یکی دیگر از موارد ضغف این سنگربان ۳۰ ساله دانست.

پوگبا اکثرا با روحیه بازی کرده اما واقعیت این است که او تنها ۱ سال دیگر با قرمز های شهر منچستر قرارداد دارد و موکل او می خواهد هافبک فرانسوی به تیم دیگری منتقل شود. یونایتد هنوز می تواند پول مناسبی از فروش این بازیکن ۲۸ ساله دریافت کند.

عجیب ترین قسمت این است که یونایتد احتمالاً می تواند با از دست دادن هر دو ستاره در تابستان کنار بیاید. دو سال پیش این فرضیه خنده دار بود چراکه آنها تنها بازیکنان کلاس جهانی یونایتد بودند.

اما با تأمین سرمایه های نقل و انتقالاتی (به ویژه جایگزینی پوگبا در خط هافبک)، می توان استدلال کرد که اکنون یونایتد واقعاً وضعیت بهتری دارد.

آنچه مسلم به نظر می رسد این است که یونایتد برای تقویت جناح راست، هافبک میانی، مدافع مرکزی و البته یک هافبک دفاعی، به پول فروش هر دو بازیکن نیاز خواهد داشت. موفقیت در نقل و انتقالات و البته میزان قدرت باشگاه در یک بازار دشوار تابستانی دیگر – باتوجه به تاثیر کووید ۱۹ – ممکن است به فروش بازیکنان بستگی داشته باشد.

فروش پوگبا و دخئا برای جذب جیدون سانچو، دکلان رایس و رافائل واران؟ احتمالا اکثر هواداران و شاید خود اوله گونار سولشر موافق اجرا شدن این تئوری باشند.

برچسب‌ها: منچستریونایتد سولشر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

80 شیـاطیـن سرخ1400/03/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi