خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,278

تغییر نام استادیوم بایرن به خاطر یورو

تغییر نام استادیوم بایرن به خاطر یورو
بعد از مدت ها انتظار بالاخره رقابت‌های یورو از جمعه شب آغاز خواهد شد و در اولین مسابقه دو تیم ایتالیا و ترکیه به مصاف یکدیگر خواهند رفت؛ رقابت‌هایی که قرار بود در تابستان گذشته انجام شود اما شیوع ویروس کرونا همه چیز را به هم ریخت و باعث تعویق یک ساله بازی‌ها شد.

تیم ملی آلمان در گروه مرگ رقابت‌های یورو با تیم های فرانسه، پرتغال و مجارستان هم گروه است و قطعاً شاگردان یواخیم لوو کار بسیار دشواری برای صعود به مرحله بعدی پیش رو خواهند داشت.

اما در آستانه رقابت‌های یورو بیلد در گزارشی از تغییر نام ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ به خاطر این مسابقات خبر داده است. بر اساس این گزارش به دلیل مسائل مالی مربوط به یورو نام "آلیانز آره‌نا" در طول مسابقات از این استادیوم کنار گذاشته شده و با نام "مونیخ فوتبال آره‌نا" شناخته خواهد شد.
گفتنی است مونیخ میزبان سه بازی تیم ملی آلمان در مرحله گروهی مسابقات یورو خواهد بود و یکی از بازی های مرحله یک چهارم نهایی نیز در این استادیوم برگزار می شود.

برچسب‌ها: بایرن مونیخ استادیوم

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

74 Spectre1400/03/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi