خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,284

منچستریونایتد در حال مذاکره جدی برای سانچو؛ شیاطین سرخ آماده

منچستریونایتد در حال مذاکره جدی برای سانچو؛ شیاطین سرخ آماده
به نظر می رسد انتقال سانچو به اولدترافورد در این تابستان انجام خواهد شد.

یونایتد فنز – به گزارش Athletic، منچستر یونایتد به صورت جدی در حال مذاکره برای جذب جیدون سانچو است؛ این در حالیست که انتظارات برای رسیدن به توافق افزایش یافته است.

یونایتد آماده است برای این انتقال ۸۰ میلیون پوند بپردازد. مبلغی که ابتدا در آلمان به عنوان قابل پرداخت برای دورتموند اعلام شد. اما گفته می شود که آنها ۲۰ میلیون پوند اضافی برای بندهای اضافی و قابل دستیابی درخواست می کنند که مقدار کمی نیست.

مذاکرات جدی در مورد قیمت سانچو آغاز شده و منچستر امیدوار شده است که بروسیا دورتموند با مبلغ کمتری نسبت به قیمت درخواستی تابستان گذشته این انتقال را بپذیرد. چندین منبع این بار تمایل به یافتن راه حل را گزارش می کنند.

نکته ی مهم این است که با این حال بحث ها تاکنون به باز بودن سازش اشاره کرده و منابع اولدترافورد در این مرحله موقعیت را مثبت ارزیابی می کنند. در حالت ایده آل، منچستر دوست دارد قرارداد وینگر انگلیسی را قبل از شروع مسابقات جام ملتهای اروپا در آخر هفته آینده جمع بندی کند اما مشخص شده است که با پیوستن سانچو به تیم ملی انگلیس، این مسئله مشکلات دیگری را به وجود خواهد آورد.

بودجه منچستر در صورت جذب سانچو در حدی نیست که برای انتقالات بعدی مورد استفاده قرار گیرد.

برچسب‌ها: شیاطین سرخ سانچو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

78 شیـاطیـن سرخ1400/03/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi