خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار برزیل
اتحاد برزیل
5
22,417

یک نام غیرمنتظره در لیست تیم ملی برزیل

یک نام غیرمنتظره در لیست تیم ملی برزیل
دنی آلوس بعد از ارائه عملکردی درخشان در فصل جاری در ترکیب سائوپائولو، دوباره به اردوی تیم ملی برزیل دعوت شد. دنی آلوس 38 ساله آخرین بار در اکتبر 2019 برای تیم ملی برزیل به میدان رفته و در اوایل همان سال جایزه توپ طلا و لقب بهترین بازیکن رقابت های کوپا آمه ریکا را دریافت کرد. تیم ملی برزیل در ابتدای ماه ژوئن در رقابت های انتخابی جام جهانی مقابل اکوادور و پاراگوئه قرار خواهد گرفت و دنی آلوس می تواند دوباره لباس زرد رنگ سلسائو را بر تن بکند.
تیم ملی برزیل پس از کسب پیروزی در چهار مسابقه اول خود در صدر جدول رده بندی قرار داشته و در شرایط بسیار خوبی برای صعود زودهنگام به رقابت های جام جهانی 2022 قرار دارد. بعد از این مسابقات، دیدارهای کوپا آمه ریکا آغاز می شود و شاگردان تیته در مرحله گروهی به مصاف کلمبیا، ونزوئلا، اکوادور و پرو خواهند رفت.
تیته، سرمربی تیم ملی برزیل در مورد این تصمیم گفت: "دنی آلوس در شرایط خوبی قرار داشته و سابقه زیادی در تیم ملی برزیل دارد. مسابقات مقدماتی جام جهانی جایی برای ریکاوری نیست و دنی آلوس نیز از نظر فیزیکی در اوج قرار دارد. او قدرت رهبری بسیار خوبی دارد و این خصیصه برای گروه بسیار مفید است."

برچسب‌ها: دنی آلوز برزیل

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

123 Spectre1400/03/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi