خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,564

شکاری: حساب هواداران با مدیران باشگاه تراکتور جداست

شکاری: حساب هواداران با مدیران باشگاه تراکتور جداست
تهران- ایرنا- هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: حساب هواداران تراکتور از مدیران این باشگاه کاملا جداست. من خودم اهل آذربایجان هستم اما باشگاه تراکتور من را اذیت کرد و این موضوع هیچوقت از یادم نمی‌رود.

به گزارش ایرنا، «رضا شکاری» بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوانی که با باشگاه تراکتور بر سر قراردادش داشت، موفق شد حکم کمیته انضباطی را به نفع خود کند و اولین بازی را در این فصل برای گل گهر سیرجان انجام دهد.

حالا این هافبک هجومی ۲۲ ساله انگیزه‌های بسیار زیادی در این فصل دارد و می‌خواهد با عملکرد خوب خود دوباره بر سر زبان‌ها بیفتد. خبرنگار ورزشی ایرنا به بهانه اولین بازی شکاری در این فصل با او به گفت و گو پرداخته که مشروح آن را در زیر می‌خوانید:

در ابتدا یک توضیح در خصوص مشکلات قراردادت با تراکتور بده و بگو که این داستان‌ها از کجا آمد؟

یک فصل در تراکتور حضور داشتم اما در نیم فصل من را بازی ندادند. این درحالی بود که همه و حتی وکیل این باشگاه نیز می دانست که بازی کردن من مشکلی نداشت و این موضوع مرا بسیار اذیت کرد. بعد از نیم فصل متوجه شدند که بازی کردن من مشکلی ندارد و من وقتی از آن‌ها پرسیدم که چرا مرا بازی نمی‌دادید، گفتند این دستور از بالا صادر شده بود.

اما در نیم فصل دوم بازی کردید و عملکرد خوبی هم داشتید.

بله در نیم فصل دوم خوب کار کردم و به ترکیب اصلی هم رسیدم. همه چیز خوب بود تا اینکه فصل به پایان رسید و من درخواست نسخه‌ای از قراردادم را داشتم. وقتی این نسخه را دیدم، متوجه شدم که باشگاه تراکتور هر پنج فصل را برای من پر کرده است. در صورتی که در قرارداد من تنها یک فصل پر شده بود.

شکاری: حساب هواداران با مدیران باشگاه تراکتور جداست

واکنش تو به این موضوع چه بود؟

به آن‌ها اعتراض کردم و گفتم که دوست دارم قرارداد من درست شود. این در حالی بود که می توانستم از آن‌ها شکایت کنم. این موضوع را هم به باشگاه و هم به وکیل آن‌ها گفتم و آن‌ها گفتند که به باشگاه بیا تا باهم صحبت کنیم. پدر من از تهران به تبریز آمد تا باهم به باشگاه برویم. ما درخواست درست شدن قراردادمان را داشتیم اما آن‌ها اعلام کردند که همین مبلغ باید بماند و ما دست به تغییر نمی‌زنیم. ما یک جلسه دیگر هم گذاشتیم و باز پدر من آمد که باهم به باشگاه برویم اما بازهم قبول نکردند.

پس تو مجبور به اعتراض شدی.

مجبور شدم که به آن‌ها اعتراض کنم و به دنبال شکایتم رفتم. فدراسیون فوتبال برای صدور حکم زمان زیادی را صرف کرد و می‌توانست در یک ماه این مشکل را حل کند. حتی «ابوالفضل حسن‌زاده محمدی» رییس کمیته انضباطی که به من لطف دارد، به من گفت که این مشکل یک‌ماهه جمع می‌شود اما این ماجرا یک مقدار از طرف کمیته تعیین وضعییت به درازا کشیده شد.

این پرونده چند ماه طول کشید؟

۶ ماه گذشت تا این پرونده به سرانجام برسد و خدا را شکر رای من آمد و باشگاه تراکتور متوجه شد که من می توانم از آن‌ها شکایت کنم. هنوز هم نمی‌دانم که چرا آن‌ها دنبال لجبازی با من بودند. من حتی به مالک باشگاه تراکتور زنگ زدم و پیام دادم اما او فقط روز اول با من صحبت کرد و دیگر جواب تلفن مرا نداد. قبل از اینکه به تراکتور بیایم همه چیز از دور قشنگ بود. مالک باشگاه فقط با بزرگان تیم مانند مسعود شجاعی و اشکان دژاگه صحبت می‌کرد و نمی‌دانم که چرا این اخلاق را دارند.

پیامی برای تراکتوری‌ها داری؟

با وجود سختی‌هایی که در این باشگاه کشیدم اما بازهم از آن‌ها ممنونم. حساب هواداران از مدیران باشگاه تراکتور کاملا جداست. من خودم اهل آذربایجان هستم اما باشگاه تراکتور من را اذیت کرد و این موضوع هیچوقت از یادم نمی‌رود. بحث غرامت نیز وجود دارد و من می توانم از آن‌ها غرامت بگیرم اما اصلا دوست ندارم این موضوع پیش بیاید. در آخر امیدوارم تیم تراکتور نیز موفق باشد و من کارم با این باشگاه به پایان رسیده و در حال حاضر اولین بازی خودم را برای تیم جدیدم در لیگ انجام دادم.

تو در حساس‌ترین زمان فوتبالت به تیمی رفتی که «امیر قلعه‌نویی» سرمربی آن بود.

من واقعا شانس آوردم که در مسیر فوتبالی‌ام به قلعه‌نویی برخورد کردم چرا که او در این ۶ ماه به من لطف بسیار زیادی داشت. هر مربی در این سطح و اسم و رسمی که دارد، شاید برای بازیکن کاری نکند و بگوید که بازیکن خواست بیاید و خواست نیاید اما روزی نبود که قلعه نویی دنبال کار من نباشد. او هر روز به مسوولان فدراسیون و کمیته انضباطی زنگ می زد و پیگیر کار من بود. من واقعا از او ممنون هستم و امیدوارم که لطف او را جبران کنم. خیلی خوشحالم که شاگرد او هستم. الان می‌گویم و تا آخر عمرم هم خواهم گفت که مدیون امیر قلعه نویی هستم. امیدوارم با پیشرفت در فوتبال، باعث افتخار کردن او شوم.

شکاری: حساب هواداران با مدیران باشگاه تراکتور جداست

تو هنوز هم زیر ۲۳ سال هستی و این می‌تواند در ادامه کمک زیادی به تو کند.

بله من هنوز هم زیر ۲۳ سال هستم. از ۱۷ سالگی در لیگ برتر بازی کردم و گل زدم. در این سال‌ها تجربه‌های بسیار خوبی بدست آورم
حرف پایانی.

در آخر می‌خواهم از قلعه‌نویی دوباره تشکر کنم چرا که بیشترین دوندگی را برای من داشت. از

برچسب‌ها: تراکتور شکاری

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

36 Ac Milan1400/03/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi