خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,801

ونگر: انگلیس جدی ترین تهدید برای قهرمانی فرانسه در یورو است

ونگر: انگلیس جدی ترین تهدید برای قهرمانی فرانسه در یورو است
تیم ملی فرانسه امسال با تمام قوا برای قهرمانی در مسابقات یورو پا به تورنمنت می گذارد تا بتواند انتقام شکست خود در فینال مسابقات یورو 2016 مقابل پرتغال را بگیرد و با توجه به قهرمانی در مسابقات جام جهانی 2018 انگیزه و اعتماد به نفس بالایی برای قهرمانی در مسابقات پیش رو دارد. حال آرسن ونگر، مربی اسطوره ای سابق باشگاه آرسنال می گوید. دیدیه دشان بازیکنان خوبی برای قهرمانی در ترکیب دارد ولی به این مربی هشدار داد که شاید سایر تیم ها بتوانند برای خروس ها دردسرساز شوند. او در باره شانس تیم ملی فرانسه برای فتح یورو به اسکای گفت:

نمی توانم بگویم فرانسه مدعی است، آنها اصلی ترین مدعی هستند. مدعی به اندازه کافی توجیح کننده نیست زیرا وقتی فاتح جام جهانی می شوید و بازیکنانی نظیر کانته، پوگبا، بنزما، گریزمان، کومان، ژیرو و... را در ترکیب دارید، در واقع روی نیمکت هم بازیکنانی دارید که می توانند در هر تیم ملی دیگری به طور فیکس به میدان بروند. ضمن این که نمی توانم این حقیقت را هم نادیده گرفت که فرانسه قهرمان جام جهانی است و هنوز هم به اوج خود نرسیده است. تیم ملی فرانسه هنوز در حال پیشرفت است چون تمام بازیکنان جوان هستند و به جز دو یا سه نفر، هسته تیم بسیار جوان است.
ونگر می گوید تیم گرت ساوتگیت هم نیز به قدری بازیکن دارد که بتواند به مراحل پایانی تورنمنت برسد و فرانسه را به چالش بکشد. او در این باره گفت:

از نظر من تیم ملی انگلیس تیمی است که می تواند بیش از هر تیم دیگری فرانسه را چالش بکشد. آنها بازیکنان خوبی دارند. شاید برخی از بازیکنان آنها هنوز خیلی جوان باشند اما فودن، مانت، گریلیش و رایس در مسابقات این فصل عملکرد خوبی داشتند. آنها هری کین را نیز در خط حمله دارند و بازیکنان باتجربه ای مثل هندرسون نیز در تیم حاضر هستند. سه شیرها می توانند با فرانسه رقابت کنند و این تیم را به چالش بکشند.
انگلیس در یورو با کرواسی، اسکاتلند و جمهوری چک هم گروه است. این در حالی است که تیم ملی فرانسه در گروه مرگ مسابقات با پرتغال، آلمان و مجارستان در یک گروه قرار گرفته است و در صورتی که نتایج به شکلی مشخص پیش برود، امکان تقابل فرانسه و انگلیس در مرحله یک هشتم وجود دارد.

برچسب‌ها: ونگر فرانسه انگلیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

150 Sporties_fa@1400/03/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi