خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,051

ایبار ۰ - ۱ بارسا ؛ پایان شیرین برای یک فصل تلخ

ایبار ۰ - ۱ بارسا ؛ پایان شیرین برای یک فصل تلخ
بارسلونا در یک بازی دشوار موفق شد مقابل ایبار به پیروزی 1-0 دست پیدا کند.

به گزارش ورزش سه بارسلونا امشب در آخرین هفته رقابت های لالیگا مهمان ایبار بود که پیش از این سقوطش به دسته پایین تر فوتبال اسپانیا قطعی شده بود؛ مسابقه ای که در پایان با نتیجه 1-0 به سود بارسا تمام شد.

برخلاف تصور نیمه اول با عملکرد هجومی ایبار آغاز شد و این تیم چند موقعیت خوب روی دروازه بارسلونا ایجاد کرد اما بدشانسی و درخشش نتو مانع پس از گلزنی این تیم شد.

در ادامه بازی بارسلونا کمی شرایط را در دست گرفت اما با این وجود نتوانست موقعیت خطرناکی روی دروازه حریف خود ایجاد کند تا بازی در پایان 45 دقیقه ابتدایی با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کند.

روند کسل کننده بازی در نیمه دوم نیز ادامه داشت و دو تیم نتوانستند موقعیت های چندانی روی دروازه یکدیگر ایجاد کنند. در واقع قطعی شدن سقوط ایبار و از سمت دیگر بی انگیزگی بازیکنان بارسا باعث شده بود که شرایط اینگونه رقم بخورد.

با این حال نهایتاً در دقیقه 81 قفل دروازه ایبار شکست و بارسلونا روی پاس فوق العاده عثمان دمبله و با ضربه مهار نشدنی و والی آنتوان گریزمان به گل برتری دست یافت و نتیجه 1-0 شود.

در ادامه بازی بارسلونا کار را کنترل کرد تا در نهایت به یک پیروزی سخت مقابل ایبار دست پیدا کرده باشد و در پایان این فصل از رقابت های لالیگا در رتبه سوم جدول قرار گیرد.

برچسب‌ها: بارسلونا ایبار

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

94 ♛ تاج رضا ♛1400/03/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi