خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار دورتموند
اتحاد دورتموند
16
3,463

پایان شیرین فصل معمولی دورتموند

پایان شیرین فصل معمولی دورتموند
دورتموند در آخرین مسابقه فصل خود موفق به کسب پیروزی 0-3 برابر بایرلورکوزن شد.
دورتموند که با حفظ ستاره هایی چون جیدون سانچو و ارلینگ هالند در ابتدای فصل مدعی قهرمانی بود، سال خوبی را سپری نکرد و در نهایت به حضور در رتبه سوم جدول رضایت داد.

دورتموند بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه پنجم بود که ارلینگ هالند در سمت چپ محوطه لورکوزن صاحب موقعیت شده و با ضربه پای چپ خود دروازه حریف را باز کرد. در اواسط نیمه اول دمارای گری از فاصله ای قابل توجه شانس خود را باز زدن گل تساوی امتحان کرد، اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

در دقیقه 41 کریم بالعربی از پشت محوطه جریمه دورتموند می توانست دروازه این تیم را باز کند، اما دروازه بان حریف توپ را مهار کرد و دورتموند با برتری 0-1 راهی رختکن شد.
در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم بود که دورتموند صاحب یک موقعیت ایستگاهی شد و مارکو رویس به زیبایی توانست گل دوم را به ثمر برساند. در دقیقه 60 بلینگام از پشت محوطه جریمه دروازه لورکوزن را تهدید کرد، اما ضربه محکم او از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 78 کریم بالعربی در مرکز محوطه دورتموند فرصت خوبی برای زدن گل اول داشت، اما ضربه او با عکس العمل رومن بورکی همراه شد. اما در دقیقه 85 ارلینگ هالند از مرکز محوطه موفق به زدن گل سوم دورتموند هم شد.

در دقیقه 90 لورکوزن صاحب یک ضربه پنالتی شد که لارس بندر آن را تبدیل به گل کرد و دورتموند در نهایت با نتیجه 1-3 به پیروزی رسید.

برچسب‌ها: دورتموند بایر لورکوزن بوندسلیگا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

129 هلنـد1400/03/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi