خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,891

شروط کونته برای ماندن: حفظ لوکاکو، بارلا و لائوتارو

شروط کونته برای ماندن: حفظ لوکاکو، بارلا و لائوتارو
شروط کونته برای ماندن: حفظ لوکاکو، بارلا و لائوتارو
اینتر موفق شد با هدایت آنتونیو کونته در این فصل پس از 11 سال بار دیگر قهرمان سری آ شود، اما آیا نراتزوری می تواند سرمربی‌اش را راضی به ماندن کند؟
به گزارش "ورزش سه"، اینتر قرار است با حضور 1000 هوادار در دیدار روز یکشنبه خود برابر اودینزه در ورزشگاه سن‌سیرو، قهرمانی در سری آ را جشن، بگیرد. اما آیا این آخرین بازی خواهد بود که نراتزوری آنتونیو کونته را روی نیمکت خود می بیند؟
گاتزتا دلو اسپورت گزارش کرده است که کانته مایل است همچنان در جوزپه مه‌آتزا به ماجراجویی خود با اینتر ادامه دهد.
این روزنامه ادعا کرده است که کونته و استیون یانگ، رییس باشگاه اینتر، متقاعد شده اند که باید همچنان به همکاری با یکدیگر در پروژه ای که دو سال پیش آغاز کردند، ادامه دهند.
کونته که با قهرمانی و فتح اسکودتو روحیه ای مضاعف پیدا کرده است، از هم اکنون برای رسیدن به هدف بعدی خیز برداشته اما برای موفقیت در این راه از باشگاه خواسته تا به او اطمینان دهند سه بازیکن این تیم در تابستان اینتر را ترک نخواهند کرد.
در گزارش گاتزتا دلو اسپورت آمده است که کونته می خواهد باشگاه تضمین دهد که روملو لوکاکو، نیکولو بارلا و لائوتارو مارتنیز همچنان به بازی در این تیم ادامه خواهند داد.
اگر ژانگ بتواند این قول را به سرمربی بدهد و خیال او را از نظر شرایط اقتصادی و مالی در آینده راحت کند، کونته و اینتر با یکدیگر به راه‌شان ادامه خواهند داد.
روز یکشنبه هزار هوادار نراتزوری این شانس را خواهند داشت تا برای حضور در جشن قهرمانی اینتر در سن سیرو حاضر شوند. البته قرار است بلیط های بازی اینتر و اودینزه در اختیار اسپانسرهای این تیم، کارمندان باشگاه و خانواده‌های‌شان و بازیکنان اینتر و خوانواده‌های‌شان قرار بگیرد. اما هنوز مشخص نیست که حاضران در سن سیرو قرار است شاهد آغاز ماجراجویی جدید سرمربی سابقه یووه، ایتالیا و چلسی، باشند یا شاهد به پایان رسیدن آن.

برچسب‌ها: اینترمیلان آنتونیو کونته

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

68 Ac Milan1400/02/31

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi