خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,893

یک لحظه من و لوکاکو را با هم در زمین تصور کنید

یک لحظه من و لوکاکو را با هم در زمین تصور کنید
آدریانو در سال 2001 از فلامینگو به اینتر پیوست و در مدت زمان حضور خود در این تیم 117 بازی رسمی برای نراتزوری انجام داد. آدریانو به فیزیک و پای چپ قدرتمندش معروف بود و ستاره سابق اینتر می گوید که روملو لوکاکو او را به یاد خودش می اندازد.

آدریانو در مصاحبه ای با گاتزتا دلو اسپورت گفت: "روملو از همه نظر شباهت بسیار زیادی به من دارد؛ نه تنها به خاطر قدرت بدنی و پای چپ قوی بلکه ما به لحاظ فروتنی و مسائل خانوادگی نیز شباهت زیادی به هم داریم. لوکاکو یک بازیکن منحصر به‌ فرد و فنی است که کسی نمی تواند او را متوقف کند. یک لحظه تصور کنید من و او با هم در زمین هستیم. این عالی است. او درون زمین فوق العاده و خارج از آن انسانی باور نکردنی است."

آدریانو در ادامه به تمجید از سرمربی اینتر یعنی آنتونیو کونته پرداخت و گفت: " من اصلاً به قهرمانی اینتر در سری آ تردید نداشتم. کونته مربی بسیار بزرگی است و همچنین روش متفاوتی دارد. به خاطر هواداران اینتر بسیار هیجان زده و خوشحال هستم و من نیز به همراه خانواده ام این موفقیت را جشن گرفتیم. همچنین این قهرمانی را به خاویر زانتی هم تبریک گفتم. او یک انسان فوق العاده حرفه ای است."

برچسب‌ها: اینتر آدریانو لوکاکو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

161 ♕ Tractor Fc ♕1400/02/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi